Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yep dit is dus mijn probleem en krijg ik het niet werkende...

Lg tv bouwjaar januari 2016 met OS 2.2

Gebeld naar LG, helaas volgens deze medewerker zal er géén update komen.

Wat een service!

Geplaatst:

Ja maar, dan moet je dus eerst je LG Smart tv updaten naar Operating System 3.0

En dat lukt dus niet?    Ik had ook een LG van 2015 en die heb ik probleemloos een update laten doen naar 3.0

Op de info zender  (14) van TVvlaanderen staat toch ook: 20181106_171010.thumb.jpg.3f102c0d6c170b3e31d84e0cd505b5c5.jpg

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Bij het selecteren Update krijg ik steeds de melding "géén software update beschikbaar"

Kan dus de software Os2.2 niet updaten naar 3.0

Al is deze LG Tv bouwjaar januari 2016

Zou het mogelijk zijn om deze soft manueel te installeren via usb?

Iemand deze soft in zijn bezit?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Die LG van mij heeft als type nummer:   42LB630V

Dat heb ik bij LG.com bij ondersteuning/software/firmware ingevuld en toen kwamen er deze 2 downloads uit.

Het 2e bestand is veel te groot om hier op dit forum te uploaden, dus even zelf doen.........

TV_Software Update Guide_v3.pdf

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...