Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hebben anderen dit ook ondervonden bij vti? 

Af en toe bemerk ik als ik aan het zappen bent dat de audio in een verkeerde modus komt wat resulteert in hart geluid en zeer onzuiver. 

Ik kan het alleen herstellen door de box volledig te hestarten. 

• Moderator
Geplaatst:

Ik zie die problemen niet, maar misschien helpt het wanneer je aangeeft hoe je geluidssignaal van de ontvanger naar de luidspreker geleid wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

En voor elk kanaal staan de audio settings gelijk?

Wat zijn de default audio settings?

treedt het bij willekeurige zenders op of alleen op bepaalde zenders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

En de automatic volume leveling staat op HDMI?

Geplaatst:

Oef automatic volume control heb ik niet ingesteld maar verklaard het blikkerig geluid niet door de verkeerde audio modus die gebruikt wordt. 

Na herstart van de box is weer alles in orde. 

• Moderator
Geplaatst:

Misschien eens opnieuw flashen?

Geplaatst:

als je op de gele toets drukt wat heb je daar dan staan 

plaats een afbeelding 

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

met de gele knop krijg ik de beschikbare

audio kanalen. 

Als de box audio chip in de verkeerde mudus staat geeft het wisselen van audio kanaal geen oplossing. 

enkel herstarten zet de chip in de juiste modus. 

Geplaatst: (aangepast)

je leest de vraag niet goed denk ik 

plaats eens een foto

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...