Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Kan ik 2 Vu's dusdanig instellen zodat ik beide Vu's apart kan bedienen op een A.B

beide Vu's staan bij elkaar

En zoja, hoe.

aangepast door blitz10

Geplaatst:

bij VTI kun je dat

volgens deze handleiding

Citaat
  1. Trennen Sie eine bestehende Bluetoothverbindung
  2. Drücken Sie die Tasten [STB POWER] und [OK] ca. drei Sekunden bis die LED leuchtet.
  3. Drücken Sie <00001 oder 00002 oder 00003 oder 00004> abhängig Ihres verwendetem Vu+ Modelles.
  4. [OK] drücken, die rote LED leuchtet kurz 2x und die Einstellungen sind gespeichert

dus richt op de receiver

1 bleutooth verbindingen verbreken indien die er zijn

2 druk de knop STB power en OK gedurende drie seconden tot het led oplicht

3 voer nu <0001 of 0002 0f 0003 0f 0004> afhankelijk van jou model vu+

4 druk dan OK tot de rode led 2 maal kort oplicht en dan zijn de gewijzigde instellingen opgeslagen

of het dito werkt bij Openpli kan ik niet zeggen, daar ik dat niet geprobeerd heb

succes

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst: (aangepast)

Onder applicaties kan je daarna de afstandbedieningsmode instellen. Ik heb een Uno4k en een Solo4k bij elkaar staan. De Uno4k staat op mode 1 en de Solo4k staat nog origineel, mode 2. Alleen heb ik niet de code van de AB omgezet zoals Tonski aangeeft (heb ik in het verleden wel eens succesvol gedaan), maar ik gebruik een AB van een oude Duo, die hebben standaard mode 1.

Volgens mij heeft het omzetten van de AB mode niets met OpenPLi of VTi te maken.

aangepast door carlo666
Geplaatst:

Ik heb 2 Ultimo4K toestellen naast elkaar staan. Ik kan me nog herinneren dat ik dat uiteindelijk via de

afstandsbediening van de webinterface heb moeten doen, want anders kreeg ik het niet voor elkaar.

Hier een linkje naar zo ongeveer alles betreffende de Fernbedienung

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...