Ga naar inhoud


BMW en tijdgeest


moonchild

Aanbevolen berichten

  • Moderator

BMW heeft ook hele mooie klassieke wagens, ze maken al 90 jaar auto's.

Ik ben zelf jaren geleden, in de vorige eeuw, mijn rij carrière begonnen met een 315.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is inderdaad mooie wagen, dit kan je niet ontkennen en voor sommigen een statussymbool, maar daar heb ik lak aan, is niet aan mij besteed. Ik rij met Peugeot Partner. Ik heb een gebruiksauto nodig, niet eentje om te pochen,  eentje waarin ik wat kan vervoeren of iets verhuizen of om tuinafval naar groenpark te brengen.  Ik geef liever mijn geld uit aan andere zaken dan aan een dure auto. Elk zijn mening hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei ceesv:

Anders zouden we allenaal in een Daffodil 33 rondrijden.

 

Je mag ook genieten van de mooie dingen in het leven!

 

 

Was anders een prima vervoermiddel in de stad, Amsterdam, binnen 10 minuten van de Amstel in de Tuinstraat.

Verder met huur ophalen, kon toen nog gewoon, overal neer te zetten was met de VW bus en aanhanger wel anders al had ik gewoon overal parkeervergunning. Laatste is nu ook wel anders en beetje te duur.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen kwaad woord van mij over de Daffodil, we hadden er thuis een staan, en waren er niet alleen blij mee, maar ook trots op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wat is er zonde aan DAF Truck Eindhoven?

Ze bouwen op dit moment 250 DAF vrachtwagens per dag.

https://www.google.com/search?q=productie+daf+trucks&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eens even verdiept in de specificaties van de X7, bij de grootste motor, 5 liter cilinder inhoud met 3 turbo's is het verbruik slechts 1 liter voor elke 17 km.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Duitsland vanaf 84.300 Euro verkrijgbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...