Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele dagen, eigenlijk na de laatste update, welke ik niet direct had geüpdatet, is de EPG slechts deels aanwezig, bedoelend niet over alle kanalen en dan ook nog maar voor een uur vooruit. Alle opnames die gepland waren/zijn voor die zenders zijn allemaal 0B groot.

Lijkt dus dat er geen zender ontvangen wordt, maar als ik zap en even wacht dan komt het beeld te voorschijn.

iemand ook dit mee gemaakt en weet de oplossing?

Is er ergens bekend welke kanalen een EPG signaal voor welke kanalen meezenden?

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

Geplaatst:

Bijna alle Neder;andse en Duitse zenders gebruiken EPG voor meerdere dagen, Duitsers zelfs 14 dagen.

Britse zenders alleen lopende en volgende uitzending.

Overweeg EPG Import maar eens, worden dagelijks alle zenders (die je aangeeft) geüpdatet, ben je van alle gedonder af.

Life is bitter.

Geplaatst:
20 uur geleden zei iPadawan:

Alle opnames die gepland waren/zijn voor die zenders zijn allemaal 0B groot.

Lijkt dus dat er geen zender ontvangen wordt, maar als ik zap en even wacht dan komt het beeld te voorschijn.

Lijkt erop dat je meer problemen hebt dan alleen EPG.Zelfs zonder EPG dien je na zappen (zo goed als) gelijk beeld te hebben.

Geplaatst:

klopt, ben al een paar uur bezig geweest. Op een gegeven moment, kreeg ik alleen maar die vrouw met handschoenen in beeld. Maar alle andere functies werken gewoon.

Had opnieuw alle zender ingeladen. Duurde wel lang vond ik. Zag wel dat ik alleen problemen heb met de CD kanalen. Alle andere kanalen, lees vrije zenders, werken gewoon.

VTi al opnieuw geïnstalleerd, iets met mijn abo? maar hoe kom je daar achter behalve bellen? 

Geplaatst: (aangepast)

als je VTI opnieuw installeert dien je wel de softcam met softcam config te laden uit de feed

en de softcam config in te richten indien het geen CCcam is

want VTI komt zonder softcam op je receiver na een flash

dus softcam en config

de CCcam werkt overigens ook (na dowloaden en opstarten ervan ) met de seca3 kaart zonder aanpassingen van de softcam config

aangepast door Tonskidutch
p.s. toegevoegd

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

Heledag weggeweest. Had al gedaan maar nu de softcams nogmaals opnieuw ingesteld, zowel oscam als cccam uitgeprobeerd en zelf oscambutler gedownload, geconfigureerd. Maar het zelfde liedje.

vrije zenders direct zonder problemen. Maar van NPO1 tot de andere CD kanalen niets. Percentages 82 resp 91% snr en de andere. Van skin gewisseld, niets helpt. Kaart schoongemaakt. Chip naar beneden zoals altijd. Noppes.

Zojuist kaart eens gereactiveerd. Misschien dat dat helpt.

tv vollopig maar aan laten staan. Hoop dat het werkt voordat die sf film begint met Banderas of hoe hij ook heet.

• Moderator
Geplaatst:
Op 19-10-2018 om 19:50 zei iPadawan:

VTi al opnieuw geïnstalleerd, iets met mijn abo? maar hoe kom je daar achter behalve bellen? 

Bij Oscam even kijken in de webif naar de status van de kaart.

Wanneer de datum in de toekomst ligt, heeft je kaart meestal ook de rechten voor je pakket actief.

Een en ander staat los van je EPG.

Het (flash) geheugen van je ontvanger is toch niet volgelopen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heren, tot zover bedankt voor de tips maar nog steeds niets noppes.

In webif zie ik geen oscam. Welke plugin hiervoor nodig, of heeft oscam een standaard menu stem in openwebif?

Geplaatst:

iPad awan,

wat je schrijft levert de kenner raadsels...

bedoel je het VU+ webinterface of bedoel je het oscam webinterface, het CCcam interface of wat?

voor een VU+ webinterface is alleen het ip-adres nodig

voor een plugin softcam webinterface moet daarachter nog de poort : 83 voor oscam (vti)

True North

Rebekka Bakken

• Moderator
Geplaatst:

Of je klikt in de VU VTI webif op de tab extra's en daarna op oscam webif.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Helaas niet aanwezig

418634128_Schermafbeelding2018-10-21om13_48_35.png.ae00a0f22397a1e5ddbf693e4499404a.png

ach er staat toch openwebif.

En een poort nummer 83 er achter levert helaas ook niets op.

aangepast door iPadawan

• Moderator
Geplaatst:

Zo ziet dat er bij mij uit.

image.png

Weet je zeker dat je de softcam ook gestart hebt?

image.png.d6f454269519232cc2416aaa2e410aimage.png.d6f454269519232cc2416aaa2e410a

Geplaatst:

Ben bezig alle opnamen even te kopiëren naar een andere schijf, en dacht effe refreshen en zie daar OScam info

Maar nog steeds geen beeld.

Kaart geeft ook aan dat hij bedoeld is voor CD.

Schermafbeelding 2018-10-21 om 15.01.37.png

• Moderator
Geplaatst:

Ik zie geen client in dit overzicht staan.

Als je eens via Oscam Butler je oscam configureert?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...