Ga naar inhoud


PHP 7


Daan

Aanbevolen berichten

Momenteel draai ik een webshop die draait nu op php 6 binnenkort ga mijn host provider over naar php 7 je kon al php 7 testen als je webserver hier op werkt maar het werkt niet op php 7

 

krijg een external error 500 moet er dan veel aangepast worden aan je webshop is een webshop die zelf is ontworpen.

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uur geleden zei badmeester:

Je bedoelt PHP 5.6 zeker ?

 

Eerste verdachte is de database driver 'mysql' en onderdrukking van foutmeldingen. Hierdoor een server error 500. Erg algemene fout die niets zegt over de oorzaak.

 

Vervang MySQL door MySQLi indien mogelijk en probeer het opnieuw.

 

De website draait momenteel maar het hosting bedrijf gaat php 7 gebruiken en oude versie weghalen, je kon via het panel al overschakelen naar php 7 maar de website werkt niet meer, ga van de week me even erin verdiepen website draait al jaren pfff nu weer sleutelen.

11 uur geleden zei badmeester:

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de website zelf gemaakt, of draait hij op open source / commerciële software?

In het laatste geval kijken of er geen update van de software is. Veel software is intussen aangepast om met PHP 7 te werken.

Waarschijnlijk vind je op de site van de software ook informatie over de overgang naar PHP 7

aangepast door Pionewbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 21-10-2018 om 00:54 zei Pionewbie:

Is de website zelf gemaakt, of draait hij op open source / commerciële software?

In het laatste geval kijken of er geen update van de software is. Veel software is intussen aangepast om met PHP 7 te werken.

Waarschijnlijk vind je op de site van de software ook informatie over de overgang naar PHP 7

 

 

Dat klopt de website is zelf gemaakt de website aanpassen kost waarschijnlijk zoveel als een nieuwe website om hem op php 7 te laten draaien zegt de ontwikkelaar.

 

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk in je error logs wat er fout gaat. Dan kan je misschien uitvogelen wat er moet worden aangepast. Je kan de eventuele errors hier plaatsen, en dan kan er misschien hulp worden geboden.

 

Echter....  Voor webshops raad ik ten zeerste aan om een (open source) pakket te gebruiken wat ondersteund wordt door de ontwikkelaars. Want je wil niet dat de gegevens van je klanten op straat komen te liggen door een programmeer fout(je).  In een ver verleden heb ik eens een shop ingericht voor iemand anders met Zen Cart. Dat was een "fork" van osCommerce als ik mij goed herinner.  Maar ongetwijfeld kan je meer vinden op het internet.

Als je ISP een applicatie installatie programma heeft, dan kan je eens experimenteren met de verschillende shops... Wat ik aanraad is om iets te gebruiken wat populair is, en wat wordt bijgehouden. Als de laatste update meer dan 2 jaar geleden is geweest, dan niet gebruiken....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...