Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ok wist ik niet, elke se met koeler heb ik afgeslagen ook met zwarte schroefjes aan de achterkant.
De simkaart zit die er los of vast in ? Ik las ergens dat de simkaart bij een originele er vast in zit.

Geplaatst:

Bedankt, ik heb een afspraak gemaakt en mag hem ter plaatse openmaken om naar de simkaart te kijken.
Als er nog andere dingen zijn waaruit blijkt dat het een originele is dan hoor ik het graag zodat ik daar dan gelijk naar kan kijken.

Geplaatst:

kijk gewoon eens wat er op de simkaart staat 

of plaats eens een afbeelding daar van 

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Waarom wil je persé zo'n verouderde deco? Is toch zonde van het geld als je kijkt wat er voor minder dan 100,- € nieuw te koop is en voor iets meer heb je een deco met 4K.

Geplaatst:

De originele heeft een witte SIM met in matrix opdruk A8P. Zit in een GSM houder bij de tuner en zit vast met een klodder zwarte hars. Iedere clone heeft een mini USB WiFi kaart met snp connector (koperkleurig).. Dus geen box kopen met een WiFi aansluiting!! 

Bij het opstarten op het OLED scherm kijken. Deze start met 'DREAM' en Boot #84 voor versie 1 en Boot #88/89 voor de v2. Staat er iets anders dan is het ook zeker een clone.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Morgen ga ik hem bekijken en zal het resultaat laten weten

Misschien dat jullie ook even naar de foto´s van de gekregen PVR  kunnen kijken , ik denk zelf dat het een clone is vanwege de schroefjes aan de achterkant maar bij het opstarten zie ik wel Dream Multimedia en er zit een witte simkaart in waarvan het klepje is afgebroken en de sim heb ik vast gelijmd waardoor hij het doet. Op de sim staat in een hologram Dream en 2.0.1
De andere foto´s verklaren zich zelf
Vraag is dus is dit een originele of een clone ?

combine_images 1.jpg

combine_images 2.jpg

Geplaatst:

het is een 

clouwn.jpeg

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

Geplaatst:

Ik las dat ook al ergens maar ik ben een leek op dit gebied dus twijfelde ik.

Maar geen probleem want die moet toch weer terug zodra ik een andere (originele) se heb.

Geplaatst:

De foto's zijn ook nog van een DM800 en niet van een DM800se

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

ja dat klopt Mojo

en het gaat hier ook over 2 verschillende ontvanger .. wel beetje vervelend 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...