Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier vanavond heel veel storingen op één en Canvas. Veel blokjes en strepen, het ganse beeld wordt vervormd.

"De Ideale Wereld" was niet meer om aan te zien, echt niet ideaal.

Zijn er nog mensen die er last van hebben ?

VU+ Duo 4K se, OpenPli 9.0, WaveFrontier T55, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Geplaatst:

Hier in Zuid-Spanje waar het signaal toch heel wat zwakker is dan in Ned./ België geen enkel probleem maar ik kijk wel met de smartcard in de CD/TV Vlaanderen CI-module. Het is dus geen probleem van TV Vlaanderen maar van je zelf.

Geplaatst:

Ja geloof je dat nu nog steeds zelf nadat er steeds meer meldingen volgen over storing, dus als er nu 1000 mensen storing hebben sinds vandaag is het hun eigen probleem?

Geplaatst:
8 minuten geleden zei Penthe:

JA maar als niemand er naar kijkt komt er ook geen melding.

En die kans is zeer groot in Vlaanderen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:
9 uur geleden zei Penthe:

Ja geloof je dat nu nog steeds zelf nadat er steeds meer meldingen volgen over storing, dus als er nu 1000 mensen storing hebben sinds vandaag is het hun eigen probleem?

Dan mag jij verklaren waarom er berichten zijn van kijkers die 2 ontvangers in huis hebben, waarvan er een prima werkt en een blokjes geeft.

Je kan dus met het aangeboden signaal zonder problemen kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb gisterenavond een opname van één gemaakt van het programma Last Days (20h35 tot 21h40)

Heb er naar aanleiding van deze melding een 5 tal minuten naar gekeken.  En in die 5 minuten geen enkele storing gezien.

Als het zo erg was als de TC zegt, dan zou ik toch iets van storingen hebben moeten zien, met deze beperkte viewing.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
1 uur geleden zei ceesv:

Dan mag jij verklaren waarom er berichten zijn van kijkers die 2 ontvangers in huis hebben, waarvan er een prima werkt en een blokjes geeft.

Je kan dus met het aangeboden signaal zonder problemen kijken.

Er was gisteren ineens 15% minder signaal op die transponder, dat kan het verklaren gevoelige en minder gevoelige tuners.

Geplaatst:

Nou, als al deze mensen storingen hebben omdat het signaal even wat zwakker is, dan zou ik de schotel toch maar beter uitrichten want dan kan het haast niet anders dan dat je bij een beetje regenbui ook al blokjes hebt.

Geplaatst:

had gisteren ook af en toe blokjes.Zullen weer aan het prutsen geweest zijn. :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...