Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bron : Canal Digitaal 

Animal Planet is de zender van de maand november. Ben je een dieren- en natuurliefhebber? Dan is deze zender echt iets voor jou. Kijk tv-programma’s over het leven van dieren in het wild en ontdek natuurgebieden waarvan je het bestaan nog niet wist. Animal Planet is deze maand gratis te zien op kanaal 48.

Wil je na november de zender blijven kijken? Kies dan voor het Familie HD-pakket. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Heb al het EntertainmentHD pakket... Vrouwlief kijkt heel vaak naar Animal Cops en Pitbulls & Parolees....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Ook op de App nog geen Animal Planet, maar nog wel RTL Lounge, de zender van de maand oktober.

Tot nu toe was de aankondiging vaak wel een week later. Nu zijn ze op de website zelfs te vroeg. Of eigenlijk: Ze zijn te laat met het vrijschakelen van Animal Planet.

Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 

Geplaatst:

Duurt bij Canal Digitaal wel eens wat langer...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

• Moderator
Geplaatst:

Maar de omschakeling naar wintertijd ging goed dit jaar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Merk ik weinig van aangezien ik de ontvanger zelf op zomer of wintertijd moet zetten. Animal Planet heb ik al hier in mijn pakket, kijk er enkel niet meer naar alles wordt te veel herhaald.

Geplaatst:
16 uur geleden zei Noordzee:

Ook op de App nog geen Animal Planet, maar nog wel RTL Lounge, de zender van de maand oktober.

Tot nu toe was de aankondiging vaak wel een week later. Nu zijn ze op de website zelfs te vroeg. Of eigenlijk: Ze zijn te laat met het vrijschakelen van Animal Planet.

Er staat een datum bij in de Blog van 5 november 2018.

Geplaatst:

Ik zie dat het artikel inmiddels weer verwijderd is van de BLOG. Het zal inderdaad wel per 5 november 2018 (maandag) geregeld worden. Er was kennelijk sprake van een overijverige mederwerker......

Geplaatst: (aangepast)
33 minuten geleden zei Noordzee:

Ik zie dat het artikel inmiddels weer verwijderd is van de BLOG. Het zal inderdaad wel per 5 november 2018 (maandag) geregeld worden. Er was kennelijk sprake van een overijverige mederwerker......

Bovenaan in het Blog staat de melding nog wel met datum.

Die overijverige medewerker heeft per direct ontslag gekregen want bij CD gaat alles zeer traag en dat zijn ze niet gewent daar.

Knipsel.PNG

aangepast door erwin05
Geplaatst:

Volgens mij zijn Fox Sports 2 en 4 ook zenders van de maand.

Te zien met de app. 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

inderdaad die werken nu ook, vreemd zal wel een foutje zijn

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

Bij mij gaat Fox 2 en 4 niet open, niet op TV en ook niet op de app. 

RTL Lounge gaat wel nog steeds open.

Animal Planet nog steeds niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...