Ga naar inhoud


Kernenergie noodzakelijk


Psychosammie

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei ceesv:

Die transporteer je met een  gelijkspanning net naar de afnemen, en je mag dan over echte groene stroom spreken

Alleen jammer dat de wet van Ohm nog bestaat veel verliezen.

ter plaatse omvormen naar waterstof en vloeibaar per trein/boot naar het noorden of zuiden

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ga eens een keer je huiswerk doen en verdiep je in het transporteren van elektrische energie m.b.v. DC netwerken over grote afstand.

Verlies vrij wordt het voorlopig nog niet, maar afstanden van de evenaar naar Europa zijn te doen.

 

Juist vloeibare waterstof is moeilijk op te slaan en te vervoeren, er treden significante verliezen op.(tot 40%)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarschijnlijk niet, maar je kan het in die tijd opnieuw verpakken en opnieuw en....

Ondertussen stoten conventionele centrales dagelijks tonnen rookgas afval producten de atmosfeer in.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weet je wat echt gevaarlijk is?

Iets roepen zonder te weten waarover je het hebt.

 

De straat oversteken is ook levensgevaarlijk, daarom leren we kinderen hoe je dat veilig kunt doen.

Opslag van uranium of afval producten uit de nucleaire industrie is een technisch proces, wat verricht wordt door professionals.

 

Heb je trouwens al eens gekeken hoe Fukoshima geografisch geordend ligt op het Japanse schiereiland?

Tokio is over de weg 228 km verwijderd van de rampplek, er wonen ng steeds miljoenen mensen.

 

Rond de centrale is een gebied van 12 mijl waar landbouw niet is toegestaan, daarbuiten wonen en werken miljoenen mensen.

Tot nu toe is het officiële dodental van de Fukoshima  1.

Voor de aardbeving, die de ramp veroorzaakte staat de teller op 20.000 doden.

Een man, zware roker, die aan longkanker is overleden, maar ook onmiddellijk na de ramp aan hoge stralingsniveaus was bloot gesteld.

 

Op  een intercontinentale vlucht krijg je meer straling voor je kiezen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet alles geloven wat je verneemt.

Uit rusland verneem ik hele andere cijfers de waarheid

zal in het midden liggen.

Ik wil er niet aan denken dat ieder land rijk/arm/secuur/slordig een atoom centrale

heeft ,de rampen kunnen niet uitblijven.

Dan heeft winterbanden er op gooien ook geen zin ik rijd zonder en zonder problemen

om een statistisch vergelijk te maken.

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 minuten geleden zei luisteraar:

Uit rusland verneem ik hele andere cijfers de waarheid

Volgens officiële en niet officiële bronnen 29 personen direct gerelateerd aan de ontploffing, en 31 in de aftermath?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,


Kernenergie noodzakelijk ?

 


Niemand gezien die grote schepen vol, vol met vaten ( gemaakt van beton en ijzer ) met als inhoud kernafval,
die gedumt werden in de grote dieptes van de zee waar men niet kan komen.
Die zullen ooit helemaal kapot gaan en komt de kernafval in het water die op een gegeven moment als regen water de wereld over gaat.


Onze ooster buren, mondje dicht zo'n 40 jaren geleden, omgeving Meppen, Lingen, Rheine.
Afvoer via de Ems die aankomt in de Dollar.
Ik had daar kennissen die er werkten, hun was verteld dat er niets kon gebeuren, ook mensen die net waren verhuist daar naar toe om te gaan wonen, bijv. een rijschool houder.


Waar bij onze wester buren aan de wester kant een pijp de zee in liep en misschien nu nog loopt ..............


Ik heb helemaal niets met Kernenergie,

 

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Psychosammie:

Haha, Rusland en waarheid in één zin.

ook maar eens leren lezen. 

9 uur geleden zei luisteraar:

Uit rusland verneem ik hele andere cijfers de waarheid

zal in het midden liggen.

Bij uitlatingen van bepaalden hier moet ik denken aan filmjes uit de jaren '50 als een atoom bom valt ga onder de tafel zitten en alles komt goed dat geloven ze nu nog. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ga je nu bommen vergelijken met electriciteit centrales?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me de moeite genomen die twee stukken van IPCC eens door te lezen. Op hun website staan ze voor beleidmakers en als samenvatting van de rapportage.

drie keer komt het woord "nuclear" erin voor 3 KEER, niet eens in verband met een voorstel daaromtrent maar gewoon de bijdrage ervan tot dan toe in de voorgestelde paden...

 

voor wat het waard is.

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei drz:

Dus de geitenwollensokken ridders annex boomknuffelaars hebben de keuze:

 

1: Kerncentrales bouwen en het afval op de koop toe nemen, hopende op betere opslag of zelfs vernietiging van afval

2: We gaan vrolijk door met het opwarmen van de aarde zodat er over 400 jaar helemaal geen leven meer is....nergens!

drz,

je moet geen kul schrijven, dacht dat je ook jezelf informeert voor je uitspraken doet, want die van Arjen kloppen niet

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...