Ga naar inhoud


Sinterklaas


Andreas67

Aanbevolen berichten

wat een oude lulkoek

of is het peperkoek

alsof die kindertjes hier iets aan hebben en of ze er een trauma aan overhouden?

 

ja, als je zegt tegen zo'n klein mens dat ie in de zak meegaat naar Spanje wel ja (of de roe krijgt)

allemaal opvoedkundig geëntameerde trauma's ook de blokkerfries en piethaters

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hoezo, moet komen?

Je zit toch al in Spanje!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2018 om 10:10 zei Tonskidutch:

 

alsof die kindertjes hier iets aan hebben en of ze er een trauma aan overhouden?

 

ja, als je zegt tegen zo'n klein mens dat ie in de zak meegaat naar Spanje wel ja (of de roe krijgt)

allemaal opvoedkundig geëntameerde trauma's ook de blokkerfries en piethaters

 

 

Voor een volle zaal werd  ik eind jaren vijftig ook bedreigd dat ik volgende keer in de zak moest als ik niet braver werd, ik was trouwens niet alleen , we waren met zijn drieën en onze namen werden mooi alfabetisch afgeroepen. Een trauma heb ik er niet aan overgehouden, is nu leuk om achteraf aan terug te denken, trouwens ik ben toch nog als een brave jongen opgegroeid en meestal herinneren de toenmalige leerkrachten mij nog heel goed , wat van veel anderen niet gezegd kan worden. :D:D

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees schreef:

"Hoezo, moet komen? Je zit toch al in Spanje!"

Ja Cees, aan de Costa's in Spanje zijn flink wat Nederlandse clubs. Die organiseren ook Sinterklaasfeesten voor zowel de kinderen van de Nederlandse ouders maar ook voor de ouderen, zie: https://www.spanjevandaag.com/25/12/2017/overzicht-van-nederlandse-clubs-en-verenigingen-in-spanje/

Sinterklaas is niet voor niets een heilige, hij kan zowel in Nederland als in Spanje tegelijk zijn.

 

 

Sinterklaas-strand.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...