Sprietje Geplaatst: 13 november 2018 Geplaatst: 13 november 2018 De Formule 1 is de komende drie jaar bij Ziggo Sport en betaalzender Ziggo Sport Totaal te zien. Dat is te lezen in Totaal TV.
drz Geplaatst: 14 november 2018 Geplaatst: 14 november 2018 Ik lees geen totaal tv. Kun je het artikel hier ook plaatsen? (met bronvermelding?) En hoe zit het met de 4K uitzending? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
roymar Geplaatst: 14 november 2018 Geplaatst: 14 november 2018 Wat ik me afvraag is of ik straks met mijn Ziggo Sport Totaal abonnement, met mijn satelliet abonnement de vrije trainingen nog kan zien als die op het racing kanaal worden uitgezonden net als dit jaar. Ze gaan namelijk ook de F1TV app introduceren en denk dan dat de go app van Ziggo sport dit dan niet meer mag uitzenden, dat is dan lekker dan moet ik 2 abonnementen afsluiten. Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
drz Geplaatst: 14 november 2018 Geplaatst: 14 november 2018 Tja, het is een goor Amerikaans bedrijf dus die weten alles van geldklopperij! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Sprietje Geplaatst: 14 november 2018 Auteur Geplaatst: 14 november 2018 drzschrijft: Ik lees geen totaal tv. Blijkbaar is je interesse niet groot genoeg om er even naar te kijken op Totaal TV. Ik zou het zo maar laten.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 november 2018 Geplaatst: 19 november 2018 Ik lees ook geen Totaal TV. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tripleboy Geplaatst: 19 november 2018 Geplaatst: 19 november 2018 Ik wel, 📺 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
edbe Geplaatst: 25 november 2018 Geplaatst: 25 november 2018 (aangepast) Op 19-11-2018 om 08:49 zei Drs. IJzerbout: Ik lees ook geen Totaal TV. ikke ook niet 25 november 2018 aangepast door edbe 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Mimisiku Geplaatst: 25 november 2018 Geplaatst: 25 november 2018 Ook ik lees het niet, de artikelen die ik her en der gepost zie zijn uitermate suggestief en blijken vaak ook niet 100% juist. Er wordt klakkeloos leveranciers uitspraken geciteerd die later totaal niet klopt.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Hansen Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 Jean Todt bekritiseert RTL Duitsland: 'Meer reclame dan racen' Vandaag, 15:09 , door Joas van Wingerden FIA-topman Jean Todt heeft een opvallende uitspraak gedaan over het Formule 1-aanbod op TV in Duitsland. De Fransman bekeek een Grand Prix op de Duitse zender RTL en zijn kritiek is niet mals. (Citaat uit GPfans.com)
Moderator ceesv Geplaatst: 26 november 2018 Moderator Geplaatst: 26 november 2018 Het zou helpen, de reclame terug te dringen, indien de FIA de uitzend rechten goedkoper zou maken. In dit geval heeft Jean Todt geen recht van spreken. Verder heeft hij wel gelijk, de wedstrijd wordt bij RTL regelmatig geheel onderbroken voor meerdere minuten door reclame. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hansen Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 Ja en sinds ze dus ook in 4K uitzenden dit jaar is er veel meer en langere reclame uitzendingen daar. De oplossing lijkt mij dat zoveel mogelijk landen verbieden programmaa's te onderbreken. De helft van de commerciëlen valt dan om ( HOERA ) maar dan is het vissen in een veel kleinere vijver. De adverteerders zullen dan eieren voor hun geld kiezen. Minder zenders is meer kijkers en dan kan je meer geld vragen voor reclame. Zelfs als die voor en na de uitzendingen zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen