dunhans Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Ik zit ook bij deze provider en neem daar ca. 2 jaar lang een "alles in 1 pakket" af met internet 30 mb, telefoon en tv voor €40,50 Goed tevreden, nooit géén storing, tevreden met de snelheid en tv pakket en de prijs is goed voor wat je krijgt....... Maar aan alles komt een einde, vorige maand een mail gehad met de medededeling dat ik voortaan €46,00 moet betalen per 1 december, ik hoef daarvoor NIKS te doen, alleen maar accepteren/goed vinden/ik hoef zelfs géén ja te knikken of op AKKOORD te klikken........ Daarvoor krijg ik wel wat terug natuurlijk: vanaf 1 december 50 mb internet (hoera!) en 6 maanden lang maar liefst 33 tv-zenders meer! (WOW!) Dus ik zaterdag dat tv kastje aan, maar helaas alle extra zenders zitten nog steeds op slot en ook de internetsnelheid blijft hangen rond de 34 mb, via de automatisch afschrijving is er deze maand WEL 46 euro afgeboekt, dus dat gaat wel goed. Dus ik vanmiddag aan de chat met Sissi, ik moest mijn laptop bedraad aansluiten en nog eens meten en mijn postcode en huisnummer doorgeven, toen kwam ze met het antwoord, ja maar, u heeft helemaal géén 30 mb internet en entertainment tv pakket, waarop ik die mail van hun met copy/past aan haar doorgaf, haar antwoord was: Hmm dat is zeker niet de bedoeling. We hebben een melding voor je aangemaakt en je wordt spoedig omgezet naar het juiste pakket. Waarom gaat het nu NOOIT eens vanzelf met die providers? Want noem ze allemaal maar op, het gaat nooit vanzelf, je moet er altijd achteraan bellen of chatten. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
RowanF1 Geplaatst: 5 december 2018 Geplaatst: 5 december 2018 Voer op onderstaande webpagina eens je gegevens in. Daar kan je zien wat KPN (wholesale) over koper kan leveren per adres: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.
dunhans Geplaatst: 5 december 2018 Geplaatst: 5 december 2018 Het heeft me 3 dagen chatten met hun servicedesk gekost om de beloofde snelheidsverhoging en de 33 zenders extra ook daadwerkelijk thuis binnen te krijgen. Maar gisteravond viel de internetverbinding even weg en daarna had ik de beloofde snelheid, en de tv extra zenders, kijk maar: Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
spijk Geplaatst: 31 december 2018 Geplaatst: 31 december 2018 tijdje geleden ook problemen gehad met de snelheid ging ook over naar de 100MB bleek de stekker in de aansluitpunt de boosdoener te zijn, na verwisselen van stekker gelijk de 105 mb i.p.v de 46mb waar ik op bleef hangen. LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen