Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een defekte laptop HP Pavilion P9-series 7-1205SB

Ik heb gemakshalve de hardeschijf van  de defekte in de goede gestopt ( HP Pavilion P9-series 7-1280SB ) en lichtregeling scherm werkt niet meer????

Ondertussen zie ik dat de grafische kaart een andere is.

Hoe reset ik die kaart (autodetekt en driverinstall ) ? Win 7  

Geplaatst: (aangepast)

Driver van de kaart manueel downloaden en instaleren....

Ik zou ook de andere drivers downloaden want waarschijnlijk zit je ook met een ander moederbord. 

Mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Was AMD graische kaart geinstalleerd, nu update met Intel HD schermadaptor gedaan...

In apparaatbeheer en grafische kaart info krijg ik:

Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)

Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.

Hoe los ik dit op?

Geplaatst:

Je kan naar apparaatbeheer gaan en daar de Intel grafische kaart uitschakelen.

mvg

Geplaatst:

Ik heb de grafische kaart uitgeschakeld (standaard VGA adapter), dan stuurprogramma bijwerken en reboot.

PC ziet nu de Intel HD adapter familie...

Maar bij algemeen/apparaat status nog steeds dezelfde melding:

Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)

Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen

In "onderhouds centrum" staat nog steeds probleem met AMD Graphics ATI Radeon adaptor die er niet in zit.

Hoe die verwijderen, want ik denk dat daar oorzaak ligt van onvoldoende bronnen

• Moderator
Geplaatst:

device manager  starten, en in het view menu kiezen voor "show hidden devices". Als het goed is wordt die ati radeon dan getoond. Rechtsklikken op deze en voor uninstall device klikken. Daarna herstarten en dan zou de ati radeon verdwenen moeten zijn.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Apparaat beheer was het vroeger. Maar al 9 jaar een mac dus ik kan fout zitten.

aangepast door Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Ik heb:

configuratiescherm/apparaatbeheer(X)beeld/verborgen app weergeven/ => Beeldschermadapter=> Intel HD Graphics family

Of bronnen op type en op verbinding aangeklikt, geen AMD-ATI Radeon Graphics card te vinden, wel onder "onderhoudscentrum"

*** Laatst opgetreden 19/5/2016  ???? (Heeft hiermee toch niks meer te maken?)

(X) popup: Gebruikersaccountbeheer: Wilt u het vlg programma toestaan wijzigingen aan je computer aan te brengen? J/N

Ondertussen nog steeds te weinig bronnen om de grafische intelkaart te laten runnen!😞

Ik dacht er aan om met Hijack this alles wat tijdens de opstart nr AMD ATI wijst te disablen, maar (X) verhindert het! = 2de probleem!

=>> Hoe gebruikersaccountbeheer wijzigen?

Geplaatst:

Het probleem is de beschikbaarheid van hardware bronnen. Probeer andere hardware uit te schakelen zoals card readers. Anderen zeggen dat het weer werkt na een verse installatie van Windows.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Je hebt de hdd met Windows van de ene pc naar een ander type laptop over gezet.

Dit is om problemen vragen.

Ik zou Windows opnieuw terug installeren.

Mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...