Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goeie morgen allemaal vraagje ik heb een 6073 gepatcht met servie 8-1510 m2 met het progama lookerflash het vreemde vond ik dat de snelheid van 115200 niet werkte maar oke dit is gelukt met de snelheid van 9600 duurde wel 16 uur en ik kan de eprom niet laaden maar oke ik heb hem handmaatig laaten zoeken ik kan nu alleen maar de free to air kanaalen ontvangen zelfs met mijn orgineele pas wat doe ik nu fout of kan ik hem beter nog een keer patchen met welk programma en welke firmware en welke eprom ik werk met win xp mischien dat dit een probleem is.

Geplaatst:

Wat ik zou doen is met het program serial.exe de eeprom veranderen want ik doe het ook altijd met lockerflash maar daar krijg ik de eeprom er ook niet in en dat doe ik met serial.exe en met serial doe ik ook de snelheid aan passen en hem naar de SE mode zetten en sluit het programma af en dan ga ik naar Lockerflash toe om de firmware te veranderen maar je moet gewoon met serial de eeprom even vervangen en als dat niet lukt stuur mij maar een pm dan komen wij er samnen wel uit.

Doei

Geplaatst:

armado bedankt voor de snelle reactie maar als ik het goed begrijp werkt serial exe niet onder xp zou jij mij hier iets meer over kunnen uitleggen

alvast bedankt

Geplaatst:

Serial.exe werkt perfect onder xp. Je moet wel serial.exe en eeprom.bin en flash.bin in dezelfde map plaatsen, anders werkt dit programma inderdaad niet.

Eventueel de bin files renamen.

groeten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen