Ga naar inhoud


buitenspiegel renault scenic


blitz10

Aanbevolen berichten

Mijn buitenspiegel van mijn renault scenic ( bouwjaar 2012) werkt niet naar behoren.De aansturing werkt, maar hij klapt de spiegel maar gedeeltelijk in.

Als ik de spiegel handmatig een beetje meehelp werkt hij wel.Ik vermoedt dat het vervuiling is.Hoe kan ik dit oplossen.

 

Aan de andere zijde werkt de spiegel als vanouds

Link naar reactie
Delen op andere sites


als de tand radertjes van het motortje beschadigt zijn loopt het niet meer goed en kan het zijn dat die onderdelen in het spiegelhuis blokkeren dus klapt ie niet meer volledig in

een nieuwe tweedehands kost 50€ ( het uurloon in de garage echter veel meer)

 

had hetzelfde met de BMW 318i nadat een onverlaat er tegen aan gereden was

allemaal zelf besteld en hersteld

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, dan kan je vaststellen wat er mis is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een link hoe je het glas demonteerd, dan

kun je wellicht meer zien, schoonmaken met

busje perslucht en anders siliconenspray.

 

 

 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de video

 

het gaat me niet om het glas te verwissellen , maar om de beweging in en uitklappen spiegel

 

ik neem aan dat deze bewegingsmechanisme niet in de spiegel zit maar op het andere deel van de spiegel welke aan de zijkant van de auto zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mijn espace kan je voorzichtig de achterkant van de spiegel afklikken met behulp van een fijn mesje of platte schroevendraaier.Daaronder zit het mechanisme

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...