Ga naar inhoud


Deur op een kier voor reclamevrije NPO


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dat zou best wel is een goed idee kunnen zijn. Nog een extra reden om naar de NPO te kijken en niet naar die reclamezenders zoals RTL en SBS. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Sprietje:

Gisteren zei NPO-baas Shula Rijxman in de Tweede Kamer dat ze bereid is te kijken naar de mogelijkheden om de publieke omroep volledig reclamevrij te maken.
Komen we eindelijk van die irritante reclame af?

 

Hoezo irritant? Je kunt de programma's gewoon ongestoord kijken! De 2e kamer zou eigenlijk de commerciële zenders :sick: moeten aanpakken en die net zoveel regels en richtlijnen moeten opleggen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou heel mooi zijn alleen dan komt het prijskaartje om de hoe kijken en zullen ze dat natuurlijk bijeen moeten harken bij de, nu al van de reklame balende, kijkers.
En kan er dan ook een vrijstelling, van betaling, komen voor iedereen die zegt daar niet naar te kijken en dus niet hoeft te betalen.
O, dan komt er geen geld meer binnen en is de publieke omroep niet meer levensvatbaar en komt de dorps-omroeper weer in beeld.😉

 

Gewoon rotzooi aankruisen en wegstrepen waardoor kosten bespaard kunnen worden zou de oplossing zijn maar dan krijg je weer dat er een zogenaamde vrije-meningsuiting gekort zou worden.

En op die wijze worden de luizen weer wakkergeschud en heb je de zoveelste politieke rel in de tweede kamer, zie eerste bericht, en dan stopt het.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

De reclame op de publieke omroepen vind ik juist het minst storend, dus wat mij betreft mag het blijven.

Commerciële omroepen bekijk ik al niet eens meer, ik word helemaal gestoord van die reclame tussendoor.

Wanneer de reclame nog één keer in het half uur zou komen, had ik er geen moeite meer, maar wat er nu gaande is slaat helemaal nergens meer op.

..gewoon amerikaanse bullshit..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk al jaren geen NPO en commerciëlen meer... De NPO niet omdat er niks fatsoenlijks is (alleen maar geleuter) en de commerciëlen vanwege de reclames en oeverloze herhaalreeksen. Is de ene reeks net op SBS geweest, komt hij een week later op RTL en weer een week later op Veronica...Bezopen dat je voor die commerciëlen betalen moet terwijl ze hun inkomsten uit reclame moeten halen.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De onderbrekingen zijn soms zo lang, dat het verhaal van de film niet meer te volgen is.

Vinden ze het nog vreemd dat de kijkers weglopen.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een reclamevrije publieke omroep gaat zoveel onenigheid losmaken dat de discussie gaat verzanden en dat uiteindelijk alles in feite gaat blijven zoals het nu is.

Hetzelfde verhaal als bij de discussie over de tijdzones: misschien dat een krappe meerderheid wat anders wil, maar vervolgens is de verdeeldheid zo groot over wat het moet worden dat je er maar beter met de vingers vanaf kunt blijven.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat nadelig is voor het voortbestaan van de NPO en de commerciële zendersRTL/SBS in de kaart spelen gaat. Hierdoor worden reclame boodschappen onderworpen aan de grillen van de commerciële zenders. Die krijgen dan hogere inkomsten en kunnen dan nog meer pulp en uitgemolken programma's over de kijkers uitstorten. Nog meer talentenjachten bijv want die zijn zo  lekker goedkoop. Shownieuws, Boulevard en meer van die nietszeggende schermvulling zal tussen de talentenjachten en woonprogramma's uitgezonden worden en tot vervelends aantoe herhaald worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...