Ga naar inhoud


Deur op een kier voor reclamevrije NPO


Sprietje

Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik de reclame op de NPO helemaal niet zo storend.

De programma's worden niet onderbroken door complete onzin en producten die geen mens koopt omdat men in de supermarkt toch met regelmaat om zich heen kijkt.

Ik heb in elk geval nooit gedacht om het betreffende product aan te schaffen die ik tijdens een reclame tegenkom, nog sterker, ik ben geneigd om het product zelfs compleet te negeren vanwege het hoge irritatieniveau.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
4 uur geleden zei drz:

ik ben geneigd om het product zelfs compleet te negeren vanwege het hoge irritatieniveau. 

Dat dus!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klaag soms dat de reklame te kort is, zeker 's morgen om even vlug een thee te maken.

Ik zal maar denken dat npo een staatszender is . En die onderbreekt geen films of zo, houden zo.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei drz:

 

Ik heb in elk geval nooit gedacht om het betreffende product aan te schaffen die ik tijdens een reclame tegenkom, nog sterker, ik ben geneigd om het product zelfs compleet te negeren vanwege het hoge irritatieniveau.

HaHa, je hersenen hebben geen enkele kans om aan de werking van reclame te ontsnappen. Ze krijgen je zonder dat je het doorhebt.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei moonchild:

HaHa, je hersenen hebben geen enkele kans om aan de werking van reclame te ontsnappen. Ze krijgen je zonder dat je het doorhebt.

 

35 minuten geleden zei minplus:

Hangt er vanaf hoe helder je brein is.

Ik heb nog steeds geen spul gekocht tegen vaginale schimmel!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei moonchild:

HaHa, je hersenen hebben geen enkele kans om aan de werking van reclame te ontsnappen. Ze krijgen je zonder dat je het doorhebt.

Tja, nu je het zegt krijg ik ineens de behoefte om maandverband te gaan kopen, of Axe deodorant om vrouwen aan te trekken en voel een onweerstaanbare drang om ijskoude coca cola te gaan drinken in mijn bezwete t-shirt buiten met dit weer!

 

Natuurlijk wordt er onderzoek gedaan naar de effecten van reclame en zijn er geavanceerde machines die het brein analyseren wanneer proefdierenmensen aan een dergelijke machine "hangen".

Maar dat neemt niet weg dat er zat mensen zijn die immuun zijn geworden voor reclame en zeker wanneer is gebleken dat een reclame voor een bepaald product niet de beloofde effecten of resultaten boden, in dat geval leert men dat reclame totale onzin is en zijn de mensen niet meer vatbaar voor reclame.

Ja, mensen kun je manipuleren, maar die manipulatie is niet blijvend en kan zelfs contra gaan werken.

 

Met die gedachte is ook propaganda van foute regeringen slechts tijdelijk en kan dit leiden tot de val van een bepaalde overheid of regering.

Maar hoe dan ook, sommige mensen zijn niet meer te manipuleren door reclame, die hebben geleerd.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sprietje:

Onderzoek: Meerderheid wil betalen voor reclamevrije NPO

 

Lees hier verder: https://www.spreekbuis.nl/onderzoek-meerderheid-wil-betalen-voor-reclamevrije-npo/

 

 

Ja, maar zo krijgt Loekie de leeuw geen kans om terug te komen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit.

"Oekie en de monen en de eendjes in de waterpas" zoals m'n oudste als kleine hummel altijd enthousiast riep.

Was wel even in de war toen de molen en de eendjes vervangen werden door iets anders met gelukkig nog wel Loekie.

 

Misschien Loekie standaard elk uur en dan zonder reclame? Welke politieke partij is daar voor?🤔😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Sprietje:

Onderzoek: Meerderheid wil betalen voor reclamevrije NPO

 

Lees hier verder: https://www.spreekbuis.nl/onderzoek-meerderheid-wil-betalen-voor-reclamevrije-npo/

 

 

Ikke niet,want dat gaat toch maar naar dat stomme voetbal.

  • Like 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar haalt de NPO het recht vandaan om ons iedere dag te bestoken met reclame en daar ook nog fors aan te verdienen, terwijl wij het lijdzaam moeten ondergaan? Zelfs de belofte/toezegging om het geluidsnivo te verlagen komen ze niet na.  Wel de financiële voordelen in hun zak/salarissen steken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei 5061:

Waar haalt de NPO het recht vandaan om ons iedere dag te bestoken met reclame en daar ook nog fors aan te verdienen, terwijl wij het lijdzaam moeten ondergaan? Zelfs de belofte/toezegging om het geluidsnivo te verlagen komen ze niet na.  Wel de financiële voordelen in hun zak/salarissen steken!!!

Reclame is er altijd geweest op de NPO en zo lijdzaam is het niet vergeleken met de commerciëlen. En over financiële mag je het volgende eens overdenken: Hoeveel betaal jij nu via de belasting voor de NPO en hoeveel gaat er daadwerkelijk naar toe?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...