Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Iemand enig idee hoe ik de bootlogo en radio logo dan kan verranderen in VTI 14 aangezien dat in de changelog staat maar ik niet kan vinden waar ik dat ik kan stellen?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Short press on blue button opens VTi Panel, long press opens Pluginmenu ?

Ik heb hem bewust nog niet geïnstalleerd, de vorige keer (versie 13) bezorgde mij dusdanig veel kopzorgen vanwege een bug die binnen enkele dagen werd opgelost, maar ondertussen was mijn tuner behoorlijk in de war en mijn hoofd ook. Ik wacht dus nog even een weekje voordat ik ga installeren.

Life is bitter.

• Moderator
Geplaatst:

Graag on topic blijven.

De vraag gaat ovet logos!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)
Op 29-11-2018 om 20:33 zei stevie-v:

bootlogo en radio logo dan kan verranderen in VTI 14

beste stevie,

gewoon de bestanden overschrijven met een ander bootlogo

shutdown.zip

Citaat

Wo findet man die Bootlogos auf der Vu+?

• Die Bootlogos befinden sich beim VTi Image in dem Ordner /usr/share/vuplus-bootlogo
  • Das Radiologo befindet sich beim VTi Image in dem Ordner /usr/share/enigma2

aangepast door Tonskidutch
toevoeging waar
  • Bedankt 1

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

Waarom geeft VTi dan aan dat dit een aanpassing is in VTi 14. De bestanden overkopiëren kon al vanaf dag 1 dat VTi bestond.. Je verwacht dan een feitelijke plugin dit dat voor je doet....

Vind sowieso dat VTi behoorlijk traag is geweest met de belangrijkste fixes. Het ondertitel probleem is in september al door velen gemeld. OpenPli, OpenATV en andere hadden dat met een paar weken geregeld.. Nu heb ik 3 maanden gezeur van vrouw en gasten gehad omdat ze natuurlijk juist veel naar de Discovery zenders keken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Tonskidutch Bedankt!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...