Ga naar inhoud

Voor de tijd van het jaar.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
19 minuten geleden zei Tripleboy:

Zij die nu gaan opstijgen groeten U ☝️

Hoe vond je het hoe ze de nummers van Metallica en kylie Minogue ten uitvoer brachten?

aangepast door catw
Geplaatst:
1 uur geleden zei catw:

Hoe vond je het hoe ze de nummers van Metallica en kylie Minogue ten uitvoer brachten?

Hemels

Niemand_opgevaren_naar_de_hemel.jpg

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:
3 uur geleden zei Tripleboy:

Zij die nu gaan opstijgen groeten U ☝️

In de tijd dat ik het bericht had geplaatst en dat jij er iets onder plaatste geeft gewoon aan dat je ongeïnteresseerd gewoon iets wil aangeven of opmerken.
Gezien de tijdsbepaling heb je in die tussen liggende tijd vrijwel geen enkel nummer kunnen beluisteren, als je dat wel gedaan zou hebben dan had je, helemaal zelf, kunnen inzien dat je geheel fout zat met je gedachten toen je gewoon op de afbeelding (het plaatje) afging om een reactie te plaatsen.

Geplaatst:

Eigenlijk is het een lachwekkende vertoning voor mij, uw commentaren sluiten zich daar bij aan. Amen

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Ik kende deze nog helemaal niet.

En ik heb nog lang niet alles beluisterd.

Maar wat ik al wel gehoord heb, vindt ik erg mooi!

De Titanic was gebouwd door professionals.

De Ark door amateurs!

Geplaatst: (aangepast)

Hier een geheel andere maar ook verrekte goed.

aangepast door catw
Geplaatst:

Een dieptepunt is bereikt, en een prijs voor de slechtste vertoning van 2018, pure troep dus, doorspoelen en wegwezen 💩

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...