Ga naar inhoud


Mobiele telefoons in restaurants / vergaderingen etc


Big fellow

Aanbevolen berichten

Op 5-12-2018 om 05:47 zei drz:

of omgekeerd op tafel

Maar dit maakt dus geen verschil met niet omgekeerd...

Gewoon uit zicht voor alle partijen. (Zie de video clip)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is kort door de bocht om weg te lopen als je gesprekspartner de telefoon aanneemt. 

Mensen, we leven in 2018. Die dingen zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Voor mij is mijn zakelijke telefoon uiterst belangrijk. Ons NOC moet blijven draaien. Dat is belangrijk. Zoals ik al zei, mijn secretaresse neemt alle gesprekken aan als ik in een meeting ben. Ze verbindt alleen door als het niet langer wachten kan. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

respect voor anderen begint met communicatie en ik antwoord steeds dat ik kan opgeroepen worden.Zet de GSM (mobieltje) wel op stil en de PC gaat gewoon dicht.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

ja ik sta net in de supermarkt en wilde weten wat je vanavond nodig hebt voor het eten

allemaal zinloos gelul die gsm's, het ene oor in  en het andere oor uit, niets blijft hangen en alles moeten ze opzoeken via google

zelfs in welke straat ze zijn en waar ze naar toe moeten

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Tonskidutch:

allemaal zinloos gelul die gsm's, het ene oor in  en het andere oor uit, niets blijft hangen en alles moeten ze opzoeken via google

zelfs in welke straat ze zijn en waar ze naar toe moeten

Breek me de bek niet open. Dat men via google iets opzoekt is niet erg maar men vergeet het weer zo snel. Het zijn net goudvissen. 1 Keer de kom rondzwemmen en men is het vergeten.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die telefoons zijn best link in de auto.

Een paar dagen terug zat ik in de auto en tegen alle principes in was ik even een bericht aan het versturen.

..ja het was belangrijk, maar niet zo belangrijk dat het niet even een minuutje kon wachten tot ik ergens kon parkeren.....gevolg: ik reed door rood en veroorzaakte bijna een aanrijding..🙄

..wat een lu... Ben gelijk genezen en zal voortaan wat meer geduld opbrengen..

 

En voordat mensen gelijk hun oordeel klaar hebben, het ging over een sterfgeval en in die gemoedstoestand wil men nog wel eens principes laten varen...ook ik.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei drz:

🙄

 

En voordat mensen gelijk hun oordeel klaar hebben, het ging over een sterfgeval en in die gemoedstoestand wil men nog wel eens principes laten varen...ook ik.

 

Wel een leermoment zodat dit ook de laatste keer is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...