Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn zenderlijst is helemaal zelf samen gesteld.

Ik wil hem updaten maar de lijst wel behouden zoals die nu is.

Kan dit en hoe?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

• Moderator
Geplaatst:

Backup en restore je lijst voor de zekerheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb de lijst ge back-upt.

Ik wil de volgorde behouden maar wel nieuwe frequenties enz updaten.

Kan dit en hoe moet het ? 

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
2 uur geleden zei Pedro4:

Mijn zenderlijst is helemaal zelf samen gesteld.

Ik wil hem updaten maar de lijst wel behouden zoals die nu is.

Kan dit en hoe?

Zeker.

Alle veranderingen zelf inscannen en alle verdwenen zenders wissen. Heb het jaren gedaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

ik krijg helaas antwoorden waar ik niet zoveel aan heb. Hoe staat er niet bij.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
52 minuten geleden zei Pedro4:

ik krijg helaas antwoorden waar ik niet zoveel aan heb. Hoe staat er niet bij.

Zou fijn zijn als ik weet hoe?

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Met een Zenderlijst Editor zoals o.a. DreamboxEdit.

Hierover is echter al tientallen malen geschreven, misschien eens de zoekroutine gebruiken...

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

je kunt met Dreamboxedit een lijst in de receiever vergelijken met een lijst  die je op de pC hebt staan (van derden of jezelf)

en dan kun je wat nieuw is gewoon met een knopdruk overhevelen naar je receiver

True North

Rebekka Bakken

• Moderator
Geplaatst:

Misschien is het handiger voor je om een goed werkend toestel niet te veranderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
36 minuten geleden zei ceesv:

Misschien is het handiger voor je om een goed werkend toestel niet te veranderen.

Hij werkt nu niet goed. Dus ik ga hem opnieuw installeren. Dreambox edit kan ik maar ik denk ik kan dat op de vu in het menu doen zodat de lijst intact blijft en de frequenties worden ge update.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

als je iets duidelijker de vraag stelt kunnen we ook iets betere adviezen geven..

de backupsuite in het Openpli image moet dat backuppen natuurlijk gewoon ondersteunen

en de backup locatie is daarbij van belang zodat je in one go ook je backup bij de update kunt restoren (herstellen) dus op de USB stick of de interne HDD en niet op je NAS

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:
26 minuten geleden zei Tonskidutch:

als je iets duidelijker de vraag stelt kunnen we ook iets betere adviezen geven..

de backupsuite in het Openpli image moet dat backuppen natuurlijk gewoon ondersteunen

en de backup locatie is daarbij van belang zodat je in one go ook je backup bij de update kunt restoren (herstellen) dus op de USB stick of de interne HDD en niet op je NAS

ik ga ermee aan de gang. het is toch kl.te weer.  gr

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

opgelost. bedankt voor de hulp.  case closed.

Daarkendemeelachen !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...