Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Wie kan mij helpen .Ik heb gehoord dat BET met een sateliet in nederland te ontvangen is.Het is een amerikaans muziek kanaal. Ik heb nu al een paar keer gehoord dat vooral marrokaanse mensen het kunnen ontvangen (marrokaans dus schotel is gericht op het midden oosten.) Toen ik dit forum vond ben ik blij gaan zoeken in de oude posts , minder blij was ik toen ik over de c-band ku-band las , want ik dacht als ik toch een schotel ga aanschaffen voor 1 kanaal waarom niet direct meerdere amerikaanse kanalen , ik heb ze op een c-band chart gevonden http://www.satellite911.com/html/thechart.html en http://www.21st-satellite.com/satellite_tv.html, In oudere posts moesten mensen wat gerichter zijn over de kanalen ; nou ik wens de volgende te ontvangen: hbo , comedy central, fox , upn ,mtv2 nbc , ik weet alleen niet hoe ik erachter kom of ze ook op europa uitgezonden woren , anyway Voor mij is BET het belangrijkst het systeem daarvoor hoort niet zo duur te zijn , en als ik genoeg kanalen naar mijn wens met een c-band systeem zou kunnen ontvangen wil ook ook zon een dure aanschaffen , maar mensen aub wie kent bet ik ben bereid om een schotel te kopen voor 1 kanaa l , dus graag de goedkoopste opslossing alvast bedankt
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Hoi, Tjonge je wilt nogal wat ontvangen. Dat zouden heel veel meer mensen graag willen hoor. Maaaarrrrr die zenders op de posities die je in le links aangeeft, zullen we hier vanaf die sat posities nooit kunnen ontvangen helaas. Grofweg kan je in Nederland van 80 graden oost tot en met 58 graden west ontvangen. De rest zit achter de aarde verscholen. Maar Ik heb toch nog wel wat goed nieuws op 37,5 west zit Bet on Jazz en die is wel vrij eenvoudig en vrij te ontvangen (kijk maar op Lyngsat). Met Vriendelijke Groet, Wil Weten
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Bet On Jazz (eigenlijk BET International) is daar al máánden weg hoor, kijk maar even op Lyngsat.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Oeps, Sorry je hebt helemaal gelijk, stom van me. Hij heeft er jaren gezeten, maar het blijkt weer dat in sat wereld ook nooit iets voor altijd is tja. Ik heb gelijk nog even verder gezocht op alle sat's die we hier kunnen ontvangen en het blijkt, voor zover ik heb kunnen nagaaan' dat deze zender nergens meer aangeboden wordt jammer. Met Vriendelijke Groet, Wil Weten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen