marcow Geplaatst: 12 december 2018 Geplaatst: 12 december 2018 Beste , Ik wil graag mijn oude platenspeler aansluiten op mijn Yamaha Rx-475 maar ik kan in de handleiding niet vinden welke aansluiting ik moet hebben Vroeger moest je volgens mij de Phone aansluiting gebruiken Mvg
ReneBee Geplaatst: 12 december 2018 Geplaatst: 12 december 2018 Volgens mij zit er geen Phone aansluiting op deze AV versterker. Je zal een van de AV ingangen moeten gebruiken, lijkt me en tussen de platenspeler en de de ingang een Phone voorversterker moeten zetten. Zoek maar eens op phone preamp en er komt een hele lijst tevoorschijn. René.
Psychosammie Geplaatst: 12 december 2018 Geplaatst: 12 december 2018 Yep. Voor een paar tientjes tot een paar honderd euries ben jij de man. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
marcow Geplaatst: 12 december 2018 Auteur Geplaatst: 12 december 2018 Beste, Misschien een domme vraag zit er soms al een voorversterker in een ( oude ) platenspeler Mvg Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 12 december 2018 Moderator Geplaatst: 12 december 2018 Soms wel, meestal niet. Daarom hadden versterkers uit die tijd 2 Phono ingangen. Een voor keramische elementen en een voor dynamische elementen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
marcow Geplaatst: 13 december 2018 Auteur Geplaatst: 13 december 2018 Beste , Ik heb nog een andere vraag ivm internet radio op de Yamaha Rx -v 475 Ik heb via de V-tuner site van Yamaha een aantal voorkeurszenders vastgelegd voor internet radio Dit werkte altijd goed maar sinds afgelopen week valt de gekozen zender regelmatig weg.Opnieuw activeren helpt even maar daarna valt hij weer weg.Ik start de zender op via de app op mijn telefoon .App verwijderd op mijn telefoon en opnieuw geinstalleerd geeft geen resultaat.Heeft iemand hier ervaring mee of een suggestie voor een andere site die gratis internet aanbiedt MVG Hans
Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2018 Geplaatst: 13 december 2018 kun je ook eens vertellen misschien wat voor platenspeler je daar hebt staan die je wilt aansluiten? facts yamaha klik Mercy Mercy Me Robert Palmer
marcow Geplaatst: 14 december 2018 Auteur Geplaatst: 14 december 2018 Beste, Ik heb twee heel oude platenspelers een Philips 312 en een Marantz 2000 Ik vraag mij af of de investering voor een preamp wel lonend is voor deze oude platenspelers Mvg Hans
ReneBee Geplaatst: 14 december 2018 Geplaatst: 14 december 2018 Voor € 12,50 heb je er bij * al eentje
Tonskidutch Geplaatst: 16 december 2018 Geplaatst: 16 december 2018 Op 14-12-2018 om 15:39 zei marcow: een Philips 312 en een Marantz 2000 die heeft geen voorversterker dus werkt op de yamaha in die av aansluiting die je in mijn linkje zag overigens indien die nog goed zijn, zijn die platenspelers nog behoorlijk wat geld waard (check internet second life) Mercy Mercy Me Robert Palmer
marcow Geplaatst: 16 december 2018 Auteur Geplaatst: 16 december 2018 Beste , Ik wil toch liever een nieuwe niet te dure platenspeler kopen .Nu valt mij op dat de Nikkei NTT05U en de Dual DT250 erg op elkaar lijken qua uiterlijk en specificatieOok bij testverslagen lees ik weinig verschil Is mijn conclusie juist
ReneBee Geplaatst: 17 december 2018 Geplaatst: 17 december 2018 Zo te zien zit er een MM element bij. Dan heb je nog steeds een phone pre-amp nodig. Als teminste die RX-475 nog steeds in beeld is...
marcow Geplaatst: 17 december 2018 Auteur Geplaatst: 17 december 2018 Beste , ik las bij de beschrijving van bovenstaande modellen dat er een voorversterker in zit; heb ik het mis . Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 17 december 2018 Moderator Geplaatst: 17 december 2018 In dat geval heb je geen voorversterker nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ReneBee Geplaatst: 17 december 2018 Geplaatst: 17 december 2018 (aangepast) Nee, er zit wel een USB aansluiting op. De phono uitgang is 1,5mV tot 3,6mV. Dus heb je wel een voorversterker nodig 17 december 2018 aangepast door ReneBee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen