Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zijn satellietfeeds bijv van veldrijden te ontvangen met ultimo 4k?

ik volg graag veldrijden maar dat is niet altijd live te zien
nu zie ik wel eens dat daar wel een live feed van is mar het is me nog niet gelukt om beeld te krijgen

wat doe ik verkeerd?

• Moderator
Geplaatst:

In het algemeen zijn feeds door elke satelliet ontvanger te ontvangen indien:

- Ze niet gecodeerd zijn.

- De schotel gericht is op de betreffende uplink satelliet en de schotel voldoende versterking heeft.

- De juiste parameters ingegeven worden.

4.4.2 streams zijn niet door alle ontvangers te decoderen.

Je geeft geen informatie over je schotel, draaibaar, of multi positie?

Waren de betreffende feeds gecodeerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je een softcam installeert voor Biss codering, en de juiste code sleutels bezit, ja.

Satmaat heeft beeld, zoals je in onderstaand bericht kunt zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Lees dit onderwerp eens door.

Geplaatst:
Op 16-12-2018 om 12:43 zei dreka1:

Is volgens mij gecodeerd.

Knipsel.JPG.b136344420936e9598b5f4f62f740af8.JPG

Even off topic.

Deze feedhunter Stanley_cassidy zoekt dag en nacht naar feeds en al jaren aan één stuk.

Dan kan je toch niet voor mogelijk houden dat het maar één persoon is die dat kan doen onder deze naam?😳

Na wat opzoekwerk blijkt deze man uit Italië te komen, maar meer is er ook niet van te vinden.

Heeft iemand wat meer info over deze Robotfeedhunter?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...