Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ceesv, ik heb al email gestuurd naar TVV, maar wacht nog op reactie. Maar niet iedereen heeft die problemen, iemand uit De Haan heeft perfect beeld met TVV binnen antenne , maar wel van een andere zendmast Egem, hier is het Oostvleteren. Dus ook aan zendmast kan het probleem liggen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Feestdagen zijn voorbij en intussen mij weer eens wat verdiept in dat schokkend beeld. Bij de dealer kennen ze ook het probleem,  hangt af van zender tot zender en van programma tot programma en de oorzaak ligt niet bij mijn antenne ontvangst , maar wel bij TVV zelf. Daar wordt gemeld dat er aan gewerkt wordt., heeft ergens met MPEG 2 en 4 schakelen. Zo weet ik nu dat de problemen niet bij mij lagen. Dit was trouwens wat ceesv eens meldde.

• Like 1
Geplaatst:

Gisteren had ik tijdens een 5 minuten kijken op vitaya ook nog die storing.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...