Ga naar inhoud


cd windows 7 niet meer aanwezig


blitz10

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur geleden zei Codx:

Bericht 2 lezen en win 7 iso downloaden

Bij bericht 2 is een key nodig en die heeft hij niet. Anders kon hij zijn key ook nog wel achterhalen met het gratis programma produkey. Maar hij kan niet booten dus lukt dat niet.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je geen iso kan branden koop gewoon een retail versie op * en je hebt alles wat nodig is.Ben je met 20 euro gezet.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Penthe:

Bij bericht 2 is een key nodig en die heeft hij niet. Anders kon hij zijn key ook nog wel achterhalen met het gratis programma produkey. Maar hij kan niet booten dus lukt dat niet.

 

 

Ook zonder key kun je prima installeren.  Maar als het een OEM is zijn al die keys vermoedelijk allemaal toch hetzelfde.  Je kunt de oem key van Fujitsu googlen, die invullen, als de bios dan de slic bevat is die meteen geregistreerd.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Codx:

 

Ook zonder key kun je prima installeren.  Maar als het een OEM is zijn al die keys vermoedelijk allemaal toch hetzelfde.  Je kunt de oem key van Fujitsu googlen, die invullen, als de bios dan de slic bevat is die meteen geregistreerd.

Ja dat klopt maar bij de link van bericht 2 kun je pas de iso downloaden als je een geldige key invult, en daar had ik het dus over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

keys genoeg te vinden maar mag niet op dit forum.Google op windows 7 futjitsu en zie verder.Meer zeg ik niet want wil geen ban hebben al dat het makkelijk vindbaar is.
Maar waarom al dat als je voor 20 euro een levenslange licentie hebt via de koopsite ? Heb ik ook gedaan en is makkelijker dan al dat gerampetamp voor een keytje en al de gevaren van virussen en hacking.

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je een ban moeten krijgen voor een key die volledig legaal is?  En het zijn juist de 20 euro licenties via koop sites die vaak een schimmige constructie gebruiken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bellejt:

keys genoeg te vinden maar mag niet op dit forum.Google op windows 7 futjitsu en zie verder.Meer zeg ik niet want wil geen ban hebben al dat het makkelijk vindbaar is.
Maar waarom al dat als je voor 20 euro een levenslange licentie hebt via de koopsite ? Heb ik ook gedaan en is makkelijker dan al dat gerampetamp voor een keytje en al de gevaren van virussen en hacking.

 

Waarom denkt iedereen dat je via de key een virus binnen krijgt als je een schimmige iso hebt dan kun je een virus krijgen. 

 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei bellejt:

keys genoeg te vinden maar mag niet op dit forum.Google op windows 7 futjitsu en zie verder.Meer zeg ik niet want wil geen ban hebben al dat het makkelijk vindbaar is.
Maar waarom al dat als je voor 20 euro een levenslange licentie hebt via de koopsite ? Heb ik ook gedaan en is makkelijker dan al dat gerampetamp voor een keytje en al de gevaren van virussen en hacking.

 

Via google op zoek gegaan, maar om iets bruikbaars te vinden, wat werkt=> noppes

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de cd en alle bijbehorende serialnummers alsmede activation keys kwijt bent moet je niet lang trachten te toveren met boorwater voor oogwassen

helderheid is iets anders

 

neem een nieuwe Microsoft Home NL of een nieuwe pC met het spul allemaal vooraf geinstalleerd

het kost je alleen meer tijd de Fujitsu te refurbishen en die heb je niet

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Tonskidutch:

als je de cd en alle bijbehorende serialnummers alsmede activation keys kwijt bent moet je niet lang trachten te toveren met boorwater voor oogwassen

helderheid is iets anders

 

neem een nieuwe Microsoft Home NL of een nieuwe pC met het spul allemaal vooraf geinstalleerd

het kost je alleen meer tijd de Fujitsu te refurbishen en die heb je niet

ik denk dat ik maar voor deze optie ga

Link naar reactie
Delen op andere sites

als die niet zomaar gestopt was met werken, zou dat een optie zijn geweest beste borsjea

 

om dat alsnog te regelen kan ook veel tijd in beslag nemen indien die niet meer doorgaat naar de bios

 

maar erg oude kassies moeten eigenlijk meteen een nieuwe batterij krijgen dan kan er nog leven in zitten ;)

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...