Ga naar inhoud


Op zoek naar een nieuwe host, ervaring gezocht.


Con

Aanbevolen berichten

je kunt bij die dienstverlening contracten het service level agreement opvragen

hoeveel downtime wil je beperken? want dat is wat men je moet garanderen

 

de excellente host heeft server migratie en backup met vliegensvlugge DNS aanpassing

dat kost nu eenmaal

ik ben bij verschillende aanbieders in het verleden geweest voor ons bureau en heb nu als zelfstandige met xs4all de prettigste deal

domeinnaam en hosting is voor mij 95€/jaar inclusief een heel goede helpdesk en service dat is het me ook waard

 en dat schrijf ik dus ook af bij de jaaropgave

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 21-12-2018 om 18:28 zei catw:

Bij mijn vorige hosting bedrijf ging de prijs, die al aardig hoog was, ineens met 15 euro per maand omhoog dus gelijk een andere gezocht.

 

Voor mij ben ik uitgekomen op bhosted.nl welke, moet ik maar aannemen, goede service heeft wat ik dus nog nooit nodig heb gehad en de prijzen zijn redelijk.
Als je naar hun website gaat kan je zelf alles, ook de prijzen per domeinnaam bekijken en je krijgt e-mail adressen zat.

 

Bij een vraag aan hun i.v.m. de overstap kreeg ik gelijk antwoord en tevens een nette bevestiging daarvan op mijn .nl e-mail adres, welke nu dus bij hun geparkeerd is.

 

En natuurlijk kan je ook je andere e-mail adressen doorsturen al heb ik mijn microsoft-, apple en gmail apart gehouden wat nu ook goed uitkomt met google home en ifttt, wat ik ook een ieder zal aanraden om het gescheiden te houden.  

 

Voor je website kan je naar het overzicht om te bekijken wat je aan ruimte nodig hebt, je kunt natuurlijk ook de verschillende website's daar naast elkaar onderbrengen of apart per domeinnaam welke 12 euro per jaar kost.

 

Tot op heden heb ik nog geen storing gehad en bij meldingen van hun kant over onderhoud heb ik zelfs (bijna)geen vertraging ondervonden.

 

Je domein, alle pagina's en indeling moet je gewoon zelf even verhuizen, gaat prima met filezilla, maar dat willen ze ook wel voor je doen alleen zoiets is zonde van je geld.

 

Indien je een aanpassing van je website wilt hebben kan je hun gewoon vragen hoe je dat moet aanpassen op hun site en ze geven daar erg goed antwoord op via de helpdesk en daarvan krijg je ook nog netjes een e-mail met de uitleg naam van de persoon die je heeft geholpen. Volgens mij dus een aanrader.

 

 

Ben over, wel nog een leuke bijkomstigheid, kost € 7,00 minder dan dat ik nu kwijt was.

En Bhosted komt goed uit de recensies. En zo komt Con splinter wel door de winter...

tnx.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf zit ik bij gethost.nl.   prima, voldoet prima, en dat voor € 14,99 plus de domeinkosten voor m'n website € 5,00.  Dus ik betaal 20,98 per jaar.

zit er al ruim 6 jaar nu, nooit weggevallen, of storing gehad.

je krijgt een vaste medewerker toegewezen, die je eigenlijk constant kan/mag mailen voor vragen over settings, opmerkingen etc.

zelfs in het weekend 3 uur later antwoord.

m'n zakelijke website en mailserver werken zonder problemen al 6 jaar.

 

Vindt je 1 Gb webruimte te weinig, kun je wat duurdere pakketten nemen.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bhosted, waar ik naar toe ben gegaan ontzorgt je volledig,

alles verhuizen ze, ook de mailboxen. Het ging vloeiend.

En dat had ik als leek nodig.

aangepast door Con
stam+t

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Psychosammie:

Komen ze ook je rug even lekker masseren?

 

Ik kon het niet laten...

IMG-20181225-WA0012.jpg.93129d981bf72854d7a8bca730ccfcdc.jpg

 

  • Haha 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...