Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, kan /wil iemand mij aangeven of de fastscan mogelijkheid voor Joyne binnen OpenPli op een Vu+ Solo te kiezen is .

Heb begrepen dat onder de te kiezen provider wel in de lijst CD en TVV staan maar het is me niet duidelijk of Joyne daar ook al bij staat.

Dank je  wel, vast 

Geplaatst:

Dank je wel , een redelijk makkelijke oplossing verwacht ik . Ben alles aan het voorbereiden om over te gaan op Joyne en probeer alle "problemen"die ik tegen kan komen vantevoren 

al te tackelen . ga er gezien jouw antwoord  dan ook van uit dat ik het eea per transponder kan inladen . Wellicht zal ik dan wel een menu tegenkomen wat dat aangeeft.

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie .

REIN

Geplaatst: (aangepast)

Inderdaad, 11727V, typefout

Voor alle drie de transponders geldt, DVB-S2, 8PSK, SR 30.000, fec 3/4.
Deze drie transponders kies je door de transponders die al in je ontvanger staan in geladen.
Zouden ze er niet in staan of niet met de juiste parameters, dan moet je ze er zelf inzetten of aanpassen.
Als je daarna een volledige scan doet van alleen de vrije zenders (FTA) op die satelliet, dan komen ook alle vrij te ontvangen zenders van die satelliet achter de zenders van Joyne te staan.

aangepast door Sprietje
  • Moderator
Geplaatst:
10 uur geleden zei reinsat:

Joyne binnen OpenPli op een Vu+ Solo

Bedenk wel, dat je geen softcam meer kan gebruiken.

Je schrijft niet welke Solo je in gebruik hebt, maar je mogelijkheden t.a.v. meerdere programma's tegelijk bekijken of opnemen en kijken worden beperkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Sprietje ,....bedankt enne Ceesv, ben een recht toe recht aan kijker dus niet meerdere programma''s en/of opnemen .

En het is een Vu+ solo2.

• Moderator
Geplaatst:

Dan is die beperking voor jou niet van toepassing.

CI Module in je CI slot en kijken maar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De transponders van Joyne zijn niet echt makkelijk te ontvangen om de Eutelsat 9 oost te vinden.
Gebruik daar liever de heel makkelijk te ontvangen zender voor:
CCTV 4 Europe op 11996V, DVB-S, QPSK, SR 27.500, fec 3/4

Dus eerst deze transponder kiezen uit de reeds ingeladen transponders van je ontvanger. Hiermee de schotel op de Eutelsat 9 oost uitrichten en dan de zenders op de transponders van Joyne inladen.

Joyne heeft een aantal ongecodeerde TV-zenders, nl: TV Oranje, Schlager TV, Nashville TV en de regionale zenders.
Gebruik één van die om je schotel perfect af te stellen.

Geplaatst:

overigens Joyne is niet zo chaotisch opdat je telkenmale de fastscan moet nemen (t.o.v. de zendergegevens van CanalDIGITAAL)

toen TVV erbij kwam in Augustus was de eerste wijziging sinds een jaar

dat kun je ook met een mooie manual scan op satelliet positie doen

dat is met een beetje sorteren na die scan via dreamboxedit gewoon veel prettiger

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Heren , dank jullie wel voor de tips. Ben vandaag in aanloop op de gehele overstap tegen ander probleempjes aangelopen die ik reeds in een andere discussie heb neergelegd , dus eerst dat maar eens oplossen . Hoop alleen niet dat de Feestdagen echt donkere (tv ) dagen worden .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...