Ga naar inhoud

Hoe datenschutz ontwijken uitzending gemist

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je naar uitzending gemist van een duitse zender wil kijken dan gaat dat dikwijls niet. Dit wordt tegengehouden door IP adres controle. Als je normaal kijkt dan is deze zending FTA. Lijkt mij dan ook logisch dat je gewoon naar deze uitzending via gemist zou moet kunnen kijken. Hoe is dit op te lossen?

Geplaatst:

Dan zal je een duitse VPN server moeten vinden. Daarmee krijg je een duitse IP en zal je wel kunnen kijken. (werkt niet altijd)

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:
28 minuten geleden zei maja:

Als je naar uitzending gemist van een duitse zender wil kijken dan gaat dat dikwijls niet. Dit wordt tegengehouden door IP adres controle. Als je normaal kijkt dan is deze zending FTA. Lijkt mij dan ook logisch dat je gewoon naar deze uitzending via gemist zou moet kunnen kijken. Hoe is dit op te lossen?

Als je met Chrome werkt kun je CyberGhost VPN Free Proxy extension gebruiken en die op Duitsland zetten en dan kijken of het allemaal lukt.

Geplaatst:

Met een  goede VPN service gaat het prima en werkt vrijwel altijd [ uitzondering is er alleen als je content wil zien welke pas wordt vrijgegeven na 22:00 uur, tenzij je je kan registreren middels een Duits ID]. 

Ik heb de VPN in mijn Router geïnstalleerd. Voordeel is dat dan alles  als je een tv met Hbbtv hebt  je rechtstreeks via de tv kijken en vaak in HD kwaliteit. Vaak kun je dan zelfs series bekijken welke nog niet op tv zijn geweest

Mijn ervaring met Chrome en Cyberghost is dat het erg omslachtig is en vaker niet dan wel werkt.

Voordeel is dan ook dat je naar de live-streams [ARD en ZDF] kan kijken bij bijvoorbeeld sportuitzendingen die niet live worden uitzonden. Erg fijn bij bijvoorbeeld de OS waar dan sporten worden gestreamed die je niet of nauwelijks krijgt te zien.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen