Loek3000 Geplaatst: 29 december 2018 Geplaatst: 29 december 2018 Kodi op een enigma2 tuner kan, zo ook op mijn hd51 van Mutant... Nu wil ik repo's toevoegen maar kan dat ook gemakkelijker dan op de reciever zelf alles in te moeten vullen (zeer tijdrovend) Verder zoek ik niets illegaals T90, Mutant HD 51
-verwijderd- Geplaatst: 29 december 2018 Geplaatst: 29 december 2018 op de ontvanger: usr/share/kodi en de verborgen map .kodi op de HDD van de ontvanger: media/hdd/.kodi (map is met FileZilla te zien als je bij Server, Tonen van verborgen bestanden forceren, aanvinkt)
Psychosammie Geplaatst: 30 december 2018 Geplaatst: 30 december 2018 Waarom is dat tijdrovend? Misschien omdat je met je afstandsbediening letter voor letter moet aanwijzen? Gebruik dan de Kore app op je telefoon. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Loek3000 Geplaatst: 30 december 2018 Auteur Geplaatst: 30 december 2018 (aangepast) @satmaat goeie tip! alleen zie ik geen .kodi in de map van de HDD... misschien is dat verplaatst in de nieuwste versie? @Psychosammie, ja inderdaad, per letter, goeie tip ook, ga ik zo even installeren en kijken of ik daarmee verder kom. bedankt allen! 30 december 2018 aangepast door Loek3000 T90, Mutant HD 51
-verwijderd- Geplaatst: 30 december 2018 Geplaatst: 30 december 2018 (aangepast) Er staat dat het om een verborgen map gaat. Zelfs al heb je geen HDD in de ontvanger, is de verborgen map daar te vinden. media/hdd/.kodi In mijn vorig bericht staat hoe je deze verborgen map kan zien. (dezelfde locatie als met kodi 18 op mijn dm7080 met HDD, als kodi 17.6 op mijn sf8008 zonder HDD ) 30 december 2018 aangepast door satmaat
-verwijderd- Geplaatst: 30 december 2018 Geplaatst: 30 december 2018 Als het voor jou te moeilijk is om via de afstandsbediening iets in te voeren, kan je een usb toetsenbord uitproberen op jouw Mutant HD51 ontvanger. Op mijn dm7080 werkt het prima met een HP Bluetooth toetsenbord.
Loek3000 Geplaatst: 30 december 2018 Auteur Geplaatst: 30 december 2018 (aangepast) Beste @satmaat ik heb gedaan wat je hier schreef, maar ik zie die 'folder' echt niet... ik heb wel een hdd ingebouwd, maar ik zie dus niets En inderdaad een usb keyboardje werkt, ik heb er ook 1 en dat gaat prima, maar toch, dat ding steeds te pakken wanneer ik het amper gebruik - zeur status sla ik even over 😛 - dus ik ga dat inderdaad doen nadat ik het e.e.a. heb toegevoegd... Ik zou graag nog repo's willen hebben (de gratis, handige en niet illegale) ik ben daar al naar op zoek, maar wat op de pc werkt, werkt vaak niet op de hd51 30 december 2018 aangepast door Loek3000 T90, Mutant HD 51
Loek3000 Geplaatst: 31 december 2018 Auteur Geplaatst: 31 december 2018 inderdaad kom die tege, dank je, al kom ik nog niet de file tegen waar de repo's staan of waar ik ze kan toevoegen T90, Mutant HD 51
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen