Ga naar inhoud


Settingslijst Astra (oud type Fortecstar 5400)


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.Ik heb sinds een week een Fortecstar 5400(oud zonder Z) in mijn bezit,maar nu zit ik me al een week te ergeren aan de Italiaanse zenderlijst Rai op 1 enz,ik heb het handmatig geprobeerd te verzetten maar dat lukt bij mijn ontvanger niet echt makkelijk.Is er misschien iemand die een zenderlijst heeft voor me???Ik heb bij Setedit een editor gedownload maar ik kan geen Bin.files vinden en als ik ze vind dan zijn het ook buitenlandse zenders op 1.heb al gekeken bij de belgische site die hier op sat4all staat maar dat is ook niks.Alvast bedankt en ik hoop dat iemand mij kan helpen..Frouke uit Arnhem

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 5400 heeft een systeem van de favorite kanalen die ik echt heel goed vind. De lijst laat je zoals hij is en je schrijft de kanaal nr. op van de kanalen die je in de fav lijst wilt hebben en welke volgorde. Dan ga je naar het menu en je maakt de fav lijst.

Als je klaar bent dan druk je op fav en je blijft in de fav lijst, simpel en makkelijk (vind ik dan tenminste).

 

Saludos Hagar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hagar,

Bedankt voor je reactie maar het geen wat jij daar schrijft werkt niet echt makkelijk want bijna alle namen zijn UNNAMED in mijn lijst.Kun je mij misschien een kopie van jou lijst mailen???(aub)Wil je er desnoods wel voor betalen.Ik hoor het wel alvast bedankt Frouke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een 5400 staan bij de dochter van mijn vriendin en zal kijken wat ik vorje kan doen. Stuur mij via pm even wat voor sw versie je in de receiver hebt.

 

Saludos Hagar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...