Ga naar inhoud


Hoe email versturen vanuit buitenland?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Hoe email versturen als Telenet client vanuit buitenland ?  (Op android tablet )

Nu heb ik  Telenet met FON+ Belgacom, maar die samenwerking is gestopt en Belgacom wil dat je bij hen een duurder abo(45€ ) koopt.....

 

Bijkomend probleem: heb alleen WiFi, geen GSM connect

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon WhatsAppen met een Smartphone als je geen bijlagen hoeft te versturen. VPN inrichten op je modem thuis. Deze dan gebruiken om verbinding te maken met je thuisnetwerk. Op je Smartphone/tablet dan een email client installeren... Echt niet moeilijk...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn Android tablet zoek ik een WiFi provider uit, om me te verbinden moet PW ingeven, ( WPA/WPA2 protected ) en da heb ik niet

Tenzij die provider nonprotected is, dan inloggen en als die inlog OK is, DAN kan ik surfen, zo gaat dit nu. (FON)

Als ik een open wifi vind dan kan ik surfen Geen probleem

Anders zoek ik een van de contractuele providers van FON(was Belgacom, Tmobile(DL) SFR france etc en log daarop in...

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een telefoon hebt met internetbundel dan kun je deze telefoon als Hotspot instellen. Met je tablet log je dan in op je telefoon. Kun je gauw je email versturen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jan Ambers,

 

Internet of wat je ook gebruikt telefoon/tablet maakt niets uit je hebt gewoon een verbinding nodig WIFI wat dan ook ik denk niet dat je hier een antwoord gaat vinden op een vrij eenvoudige vraag. Ligt gewoon aan welke "bundel" contract heb je afgesloten met jouw provider. Als je in het buitenland bent in bijvoorbeeld een hotel log je toch gewoon in op hun WIFI en kun je mailen via de online service van jouw provider. Dit is toch niet echt een vraag maar is basiskennis om überhaupt ergens verbinding mee te maken toch? Als je dit niet hebt geregeld ( cq hiervoor betaald) met je huidige provider heb je uiteraard geen verbinding in het buitenland (behoudens gratis WIFI services enz.)

 

 

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...