Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik op zo'n makkelijkst mogelijke manier de display aanpassen?

Via het bestand skin_display.xml begrijp ik het niet.

Ook via de lcd4linux lukt het me niet.

Ik wil de resterende tijd erin hebben.

Tevens wat informatie eraf.

Of heeft iemand een goed xml bestand die ik erop kan zetten?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

ik heb nu een display gemaakt met lcd4linux.  

Hoe krijg ik die naar de vu ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst: (aangepast)

Via de lcd4linux krijg ik het nu voor elkaar om een goed scherm te maken.

Dat staat dan bovenaan in de lcd4linux tool.

Maar hoe verder zodat ik hem op de vu krijg?

Als ik dat bestand opsla is het ook geen xml bestand. 

Anders had ik het xml bestand vervangen.

als er op de box iets veranderd dan zie ik dit wel in de lcd4linux tool maar als ik in die tool iets verander dan zie ik niets op de box.

Iemand graag tips.

aangepast door Pedro4

Daarkendemeelachen !!!!

zou het scherm zo goed staan? misschien heeft dat ermee te maken.

lcd4linux.jpg.e78a9bbe1e557bedb06d2cbbb86cd9c1.jpg

ik vraag veel en geef veel informatie. dan wordt het hopelijk voor anderen duidelijk wat er niet goed gaat.

aangepast door Pedro4

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Jammer dat niemand dit weet.☹️

Daarkendemeelachen !!!!

kies eens AAN ipv globaal. Als het oke is moet je saven en als je wat veranderd ook onderaan dat scherm bij maak instellingen.

Kijk ook eens bij lcd type welke keuzes je hebt.Ik moet daar mijn intern duo2 kiezen

voor uitgebreide info ,vragen en configuraties kan je terecht op https://www.world-of-satellite.com/forum.php

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
10 minuten geleden zei bellejt:

kies eens AAN ipv globaal. Als het oke is moet je saven en als je wat veranderd ook onderaan dat scherm bij maak instellingen.

Kijk ook eens bij lcd type welke keuzes je hebt.Ik moet daar mijn intern duo2 kiezen

voor uitgebreide info ,vragen en configuraties kan je terecht op https://www.world-of-satellite.com/forum.php

bedankt voor de info. Ga ik vanavond proberen. fijne dag.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
8 uur geleden zei bellejt:

ik kan mijn scherm vu 4k niet selecteren.

welke moet ik kiezen? zie bijlage.

de gemaakt display zie links boven op de bijlage is niet zichtbaar op mijn vu 4k. Daar veranderd niets.

393060108_displayvu4k.jpg.a23379842402673b12859aa7a3acbe2f.jpg

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

alles afgezocht. ik kom helaas niet verder 😮.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Op 8-1-2019 om 20:25 zei Pedro4:

alles afgezocht. ik kom helaas niet verder 😮.

niemand dus  😞

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Perdro,

Je moet in de kolom "Element" het item aanvinken dat je wil bewerken en dan in de rechterkolom de aanpassingen doen en dan niet vergeten op op het gele vakje "aanmaken" te klikken zodat je aanpassingen bewaard worden en je ze ook ziet veranderen in de afbeelding van je display bovenaan.

Geplaatst:

Er staan hele cursussen over LCD4Linux voor E2 op YouTube. Als je het Duits machtig bent, kijk dan bijvoorbeeld hier eens:   --> KLIK <--

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...