Ga naar inhoud


Met VPN ben je niet overal welkom...?


Con

Aanbevolen berichten

Sinds ik PIA heb (Private Internet Access) heb ik niet meer overal zomaar toegang tot.

Soms verwacht een site een Nederlandse instelling, soms een internationale instelling.

Wie kan daar iets over zeggen?  

 

Bijvoorbeeld klaagt een enkeling over de toegang tot kansarmedieren.nl die niet meer

bereikbaar zou zijn omdat men VPN gebruikt.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Soms wordt het gegeven dat wanneer je je identiteit probeert te verbergen, je mogelijk iets in de zin hebt wat ongewenst is.

Dus de toegang wordt je dan geweigerd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het niet verkeerd je identiteit een beetje te verbergen op het internet.

Voor je het weet stelen ze je identiteit... en daar zit je niet op te wachten.  Er gebeurt al veel te veel achter de schermen van al die websites, waar je niet van op de hoogte bent.

Een site die je niet wil omwille van de vpn, zou ik dan maar links laten liggen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijvoorbeeld klaagt een enkeling over de toegang tot kansarmedieren.nl

Hier geen enkel probleem.

 

Soms verwacht een site een Nederlandse instelling, soms een internationale instelling.

Wat bedoel je? Dat een site de taal pakt, die overeenkomt met je tunnelland? Lijkt mij niet onlogisch.

 

Problemen zijn er met Google diensten. Gmail, Earth e.d. doen vervelend. Dus je moet een vpn hebben die je makkelijk kan uitschakelen.

Google search kan je wel doen via Startpage.

 

Leuk is dat sommige prijzen (bijv. hotels) afhankelijk kunnen zijn van het tunnelland.

VPN is niet zaligmakend, wat bleek toen een krant mij vertelde: u heeft nu uw 5 gratis premium artikelen verbruikt. De vpn hielp hier niet. De gang naar mijn tablet wel.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...