Ga naar inhoud

Legaal of toch niet? Kijken naar de zenders van Canaal Digitaal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij iets meer vertellen over het alternatief voor het kijken naar alle Canaal Digitaal zenders en nog veel meer, zoals bijvoorbeeld Ziggo sport.

In mijn onderzoek naar de mogelijkheden om een paar TV's aan te sluiten via Canaal Digitaal, stuite ik op het volgende alternatief (dit is overigens geen IPTV):

I.pv. een abbonement en apparatuur aan te schaffen via Canaal Digitaal kun je ook een ontvanger aanschaffen waarbij je geen insteekmodule/kaart nodig hebt maar wel een internetaansluiting. Deze internet aansluiting zorgt voor een zogenaamde "puls" die je nodig hebt om TV te kunnen kijken. Daarnaast heb je ook de normale coaxkabel en sateliet schotel nodig. 

Je betaalt eenmalig aanschafkosten voor de ontvanger en jaarlijks een bedrag wat een stuk goedkoper is dan Canaal Digitaal.

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dit systeem kennen en of ook gebruiken met uiteraard wat is de ervaring? En waarom ik dit systeem juist niet zou moeten aanschaffen?

Geplaatst:

als je logisch denkt en de regels leest van dit forum zal het topic snel gesloten worden.Dit gaat over gekoppelde verkoop met card sharing.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

En nog duidelijker... Voor ontvangst van Canal Digitaal is altijd een geldige smartcard nodig. Hiervoor dient de gebruiker een contract aan te gaan met Canal Digitaal. Middels dat contract bind je je aan de algemene verkoopsregels. 

Denk dat de TS dit uiteraard ook wel weet maar TOCH even wil hengelen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Ik snap niet helemaal waarom je dit op een forum gaat vragen, als je dit wilt doen niemand houd je tegen hoor. Maar of het legaal is, joh wat denk je zelf?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

• Moderator
Geplaatst:

Door de wetgever is bepaald dat kijken op de hierboven beschreven manier een delict is.

Met andere woorden, je overtreed de wet en maakt jezelf strafbaar.

Dit soort constructies worden met enige regelmaat opgerold door justitie.

In onze huisregels staat duidelijk omschreven dat dit onderwerp op sat4all niet bespreekbaar is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.