Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag Ik heb gisteravond een nieuwe zenderlijst van PLI  7 in mijn decoder gezet  , maar nu staan de zenders niet meer in de volgorde die ik zou willen.

Bij mijn vorige zenderlist had ik ook het probleem maar even naar sat4all en de antwoorden kwamen binnen.

Het is een zender lijst van henk sat met 13 -19 en 23,5 graden , wie zou zo vriendelijk willen zijn en even door te geven , hoe ik deze zenderlijst weer in de voor mij goede volgorde zet.

Alvast bedankt.

VR gr 

gBert.

Geplaatst:

Dreamboxedit is heel handig. Daarmee kan je het op de computer doen.  Heb je meteen een beckup van je lijst.

Ook kan je het op de decoder zelf doen. De lijst openen en dan de menu knop drukken en alle mogelijkheden komen te zien.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

De Henksat lijst is al tijden niet meer geactualiseerd... Hoop dat je de Hans Settings bedoelt...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst: (aangepast)

ikzelf bewerk een en ander met dreamboxedit en natuurlijk in combinatie met ftp

kan ook via zenderlijst openen op reciever en menu toets drukken op A.B( kies dan het gene wat je benodigd )

aangepast door blitz10
Geplaatst:

juist indien je eenmaal je eigen lijst hebt gesorteerd met dreamboxedit, kun je harstikke makkelijk die ook onderhouden en een nieuwere lijst die op pC staat met de jouwe "mergen" (samenvoegen)

supermakkelijk en veel overzichtelijker dan op het OSD on screen display van de receiver

;) gewoon doen

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:
Op 18-1-2019 om 13:31 zei Frans B:

Ook kan je het op de decoder zelf doen. De lijst openen en dan de menu knop drukken en alle mogelijkheden komen te zien.

Dankjewel !, werkt ook bij VTi. Ik heb nu eindelijk is de zenders uit de zenderlijst kunnen verwijderen waar ik geen abbo op heb. Is zo gebeurd via de decoder......

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...