Ga naar inhoud


Slopers in winkelcentrum


Gast catw

Aanbevolen berichten


Altijd weer mooi, die video´s die in de lengte zijn opgenomen. Past precies op een 16:9 formaat. Het gewone volk zal het nooit snappen.

Willen allemaal een telefoon met 4k video kwaliteit en dan alles in de lengte opnemen. 🙄 🤣

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schopte ze persoonlijk een paar keer door die kapotte glazen deur zodat ze wisten hoe je daardoor mooie snijwonden ken krijgen dan was die zo rustig geworden en dan pas oppakken en een gesloten inrichting in voor een paar jaartjes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je zo een sloper een tik geeft mag je op de koffie bij de rechter.

 

Ik zou mij 2 keer bedenken.

 

En die bijna doodgestoken supermarkt manager is overvallen door een 15 jarige overvaller.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎1‎-‎2019 om 07:34 zei blackeyes:

ik schopte ze persoonlijk een paar keer door die kapotte glazen deur zodat ze wisten hoe je daardoor mooie snijwonden ken krijgen dan was die zo rustig geworden en dan pas oppakken en een gesloten inrichting in voor een paar jaartjes

 

Het bericht ook gezien van de lerraar die een leerling in zijn nekvel pakte om hem het lokaal uit te zetten, vervolgens geschorst werd van school en waar de ouders van dat joch ook nog eens een aanklacht tegen de leraar hebben ingedient?

Alles is notabene gefilmd door medeleerlingen terwijl een telefoon tijdens de les verboden was daar op school.

Leraar had al eens mobieltjes ingenomen en naar het afdelingshoofd gebracht maar die wilde er de verantwooding niet voor en de leraar moest ze maar terug geven.

 

Dat is helaas de praktijk van vandaag de dag want je moet eerst praten en vervolgens durft niemand een standpunt in te nemen en zo iemand na 2 waarschuwingen van school te trappen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is een grote fout geweest de militaire dienstplicht af te schaffen.

Nu gaan ze zonder gecorrigeerde opvoeding zo de maatschappij in.

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...