Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Hoi even de achtergrond, ik moet in het bios / efi komen om mijn startup disk (error na een cloon van de originele ssd) aan de boot te krijgen mijn muis en toetsenbord met bluetooth moet eerst geregistreerd worden als windows al loopt DUS TE LAAT!!! mijn muis en toetsen bord origineel met draadloos usb-dongle reageert 1op de50 keer met de HP toetsen combinatie, heel frustrerend!!! is een USB toetsenbord hier sneller om dat voor mekaar te krijgen? heb er helaas geen liggen dus wil vooraf gaarne weten of dat de oplossing wordt graag advies van iemand The Crying Cowboys Aaron Rux
henkvd1 Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Ja, die heeft Windows niet nodig om te werken, je draadloze wel. Verder HP en BIOS, je kan er steeds minder in wijzigen, de laatste versies zijn vreselijk kaal.
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2019 Auteur Geplaatst: 23 januari 2019 dus usb gaat het worden daar windows nog niet actief is... dat wilde ik weten, bevestigd hebben thanks The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2019 Auteur Geplaatst: 26 januari 2019 yup start nu prima in de BIOS afgedankt toetsenbord voor nop gekregen en escape alsook F10 doen het nog The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen