Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een complete leek en heb einde 2017 alles laten installeren door een kameraad, zo eentje die nu onvindbaar is als er problemen zijn.

Heb dus vorige maand alles een keer laten resetten door een professional.

Alle setting waren natuurlijk anders.

Mijn linker display doet niks meer, voorheen kwam er info + de klok in standby modus op.

Opnames vind ik niet terug. Daarvoor kon ik instellen dat hij naar een externe harde schijf moest opnemen, gaat niet meer.

Als ik bv een opname plan om 17u op BBC1 en eentje om 21u op ITV, dan neemt hij die laatste niet op.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Geplaatst:

Begin eerst om de door jouw zelf genoemde status van 'leek' te promoveren naar 'beginner'...🤣

Zo lang jij de instanties door 'kameraden' of 'professionals' laat uitvoeren blijf je een leek en zul je tegen dit soort problemen aanlopen.

Door nu zelf te installeren loop je tegen de knelpunten aan en moet je deze al dan niet met hulp van deze forumleden oplossen.

Bovenin dit forum staat een How-To hoe je de ontvanger d.m.v. VTI moet installeren, althans ga ik er gemakshalve ervan uit dat op jouw ontvanger VTI is geïnstalleerd.

Mocht dit OpenPli zijn dan kun je deze handleiding ook toepassen want de installatie van die twee ontlopen nauwelijks van elkaar.

Als je eenmaal weet hoe je moet installeren dan ken jij ook de verschillende stappen en los je sneller eventuele problemen op en breng je gemakkelijker wijzigingen aan.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

alles zelf aanleren is de beste oplossing

ofschoon je dat misschien helemaal niet wilt gaan doen

maar voor ons om snelle concrete tips te kunnen geven moet je wel effe je nek uitsteken en schrijven wat je hebt

receiver merk - type / model

image die erop staat, en de versie daarvan

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

Ik heb een vu plus duo2, volgens mij met open PLI 6.2 erop.

Schotel staat gericht op 28.E