Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een complete leek en heb einde 2017 alles laten installeren door een kameraad, zo eentje die nu onvindbaar is als er problemen zijn.

Heb dus vorige maand alles een keer laten resetten door een professional.

Alle setting waren natuurlijk anders.

Mijn linker display doet niks meer, voorheen kwam er info + de klok in standby modus op.

Opnames vind ik niet terug. Daarvoor kon ik instellen dat hij naar een externe harde schijf moest opnemen, gaat niet meer.

Als ik bv een opname plan om 17u op BBC1 en eentje om 21u op ITV, dan neemt hij die laatste niet op.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Geplaatst:

Begin eerst om de door jouw zelf genoemde status van 'leek' te promoveren naar 'beginner'...🤣

Zo lang jij de instanties door 'kameraden' of 'professionals' laat uitvoeren blijf je een leek en zul je tegen dit soort problemen aanlopen.

Door nu zelf te installeren loop je tegen de knelpunten aan en moet je deze al dan niet met hulp van deze forumleden oplossen.

Bovenin dit forum staat een How-To hoe je de ontvanger d.m.v. VTI moet installeren, althans ga ik er gemakshalve ervan uit dat op jouw ontvanger VTI is geïnstalleerd.

Mocht dit OpenPli zijn dan kun je deze handleiding ook toepassen want de installatie van die twee ontlopen nauwelijks van elkaar.

Als je eenmaal weet hoe je moet installeren dan ken jij ook de verschillende stappen en los je sneller eventuele problemen op en breng je gemakkelijker wijzigingen aan.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

alles zelf aanleren is de beste oplossing

ofschoon je dat misschien helemaal niet wilt gaan doen

maar voor ons om snelle concrete tips te kunnen geven moet je wel effe je nek uitsteken en schrijven wat je hebt

receiver merk - type / model

image die erop staat, en de versie daarvan

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

Ik heb een vu plus duo2, volgens mij met open PLI 6.2 erop.

Schotel staat gericht op 28.E

Ondertussen heb ik gezien dat de timers wel opnemen, maar dat hij blijkbaar zelf de locatie kiest. De ene keer interne HDD, de andere keer externe HDD.

Iemand een idee hoe ik dit zelf kan bepalen?

Rest er wel het linker schermpje, doet helemaal niks meer.

Het is niet dat ik het niet wil zelf aanleren, maar het angstzweet breekt me al uit als ik er nog maar aan denk.

Maar met jullie hulp lukt het me mss wel 🙂

Geplaatst: (aangepast)

k heb dus gisteren 1 en ander proberen te vinden.

Foto's voor de info over de ontvanger.

Als ik in de timer zit kan ik nergens een opnamelocatie vinden, ook niet in de expert instellingen.

Gisteren avond heb ik een sofware update gedaan.

Dus zowel de opnamelocatie als de linker display werken niet.

102.jpg

100.jpg

101.jpg

aangepast door Davy147

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...