de mon Geplaatst: 27 januari 2019 Geplaatst: 27 januari 2019 Ik heb mijn plan leren trekken met een kompas en een een gradenboog met schietlood eronder, en werkt op elk verdiep. In 't begin vouwde ik briefjes: 90°-45°-22,5°-11,25°. Zo vormde ik mijn hoek naar boven door hoeken te combineren (40°). En ik kreeg A1 & A3 zo te zien op mijn balkon ipv op het dak. Voor 14 dagen verlof zou een plaatser ons blut hebben gemaakt. 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
RickBrouwer Geplaatst: 28 januari 2019 Auteur Geplaatst: 28 januari 2019 7511rb, Bonteweverij 56 is het adres. Als je op Google maps bij kaarten kijkt dan zie je dat de woning op het oosten ligt en op de satalietbeelden zie je dat de balkon op het oosten ligt (naar het oosten kijkt) ook op streetview zie je dit zo terug alleen de werkelijkheid is anders. De balkon kijkt naar het westen. Loop je door de woonkamer naar de balkon zie je dat de balkon naar het westen kijkt....
Moderator ceesv Geplaatst: 28 januari 2019 Moderator Geplaatst: 28 januari 2019 Het gebouw staat dwars op de Veenweg en heeft apartementen die zowel op het oosten als op het westen zijn georienteerd? De gallerij ligt inpandig. Op Google kan je niet herkennen welke flat het balcon naar het oosten en welke naar het westen ligt. De rode druppel op de Google kaart staat op een woning in de Veenstraat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
RickBrouwer Geplaatst: 28 januari 2019 Auteur Geplaatst: 28 januari 2019 Alleen nummer 56 wijst naar het westen. Alleen Google zegt dat het op het oosten wijst....
Sprietje Geplaatst: 28 januari 2019 Geplaatst: 28 januari 2019 Dishpointer maakt wat betreft de locatie gebruik van Google Maps. Google Maps geeft bij flats niet altijd helemaal helemaal goed aan waar zich een huisnummer bevindt. Dat is in jou geval misschien ook het geval. Je kunt dit Dishpointer in ieder geval niet kwalijk nemen. Maar als je er bent geweest, dan kun je zelf toch wel aangeven op Google Maps waar zich de woning bevindt?
RickBrouwer Geplaatst: 28 januari 2019 Auteur Geplaatst: 28 januari 2019 Het balkon kijkt naar het westen en dat betekent dat ontvangst op Türksat niet mogelijk is! Mijn conclusie klopt toch? Beste experts?
Sprietje Geplaatst: 28 januari 2019 Geplaatst: 28 januari 2019 (aangepast) Tja, op een balkon naar het westen kun je de 42 oost niet ontvangen. Ik ga er van uit dat het 't gebouw betreft waar de straat onderdoor loopt, zie bijlage. 28 januari 2019 aangepast door Sprietje
RickBrouwer Geplaatst: 28 januari 2019 Auteur Geplaatst: 28 januari 2019 (aangepast) Dank je wel Sprietje! Inderdaad het is net zoals jij het aangeeft! Sterker nog de gebouw heeft 9 verdiepingen en ik zit op de 8ste.. Jammer.! Maar dit gaat het hem niet worden.... Zelfs 7 graden oost ontvangen is niet mogelijk want op de balkon kijk je dan naar een metalen dikke plaat daar kan geen signaal doorheen denk ik! 28 januari 2019 aangepast door RickBrouwer
RickBrouwer Geplaatst: 28 januari 2019 Auteur Geplaatst: 28 januari 2019 Inderdaad. En op deze kant zit nummer 56. Vanuit de balkon heb je het uizicht naar het centrum. Maar goed ik ga de woning niet accepteren en ga kijken naar een andere woning wie weet kom ik wel een huurhuis tegen. 😊 Groetjes
Moderator ceesv Geplaatst: 28 januari 2019 Moderator Geplaatst: 28 januari 2019 Je zou nog kunnen informeren bij de verhuurder of die meewerkt aan het plaatsen van een schotel op het dak. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
a33 Geplaatst: 28 januari 2019 Geplaatst: 28 januari 2019 12 uur geleden zei RickBrouwer: Zelfs 7 graden oost ontvangen is niet mogelijk want op de balkon kijk je dan naar een metalen dikke plaat daar kan geen signaal doorheen denk ik! Elevatie naar 7 oost is 30 graden, dus wellicht kan je de schotel zo plaatsen dat-ie over dat schot heenkijkt? Maar het is wel een beetje krap, inderdaad. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Tonskidutch Geplaatst: 29 januari 2019 Geplaatst: 29 januari 2019 (aangepast) heb ik ook gedaan schotel op dak, via de vuilstortkoker, ontluchtingskap de coax binnen (metselkoord nylon met knipperend fiets LED omlaag tot stortkoker en dan coax trekken) mooi man alle satellieten tot horizon op 12 hoog vergeet het eigenlijke antwoord ook met twee andere satelliet app's op android is dishpointer erg precies gebleken 29 januari 2019 aangepast door Tonskidutch The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen