Sprietje Geplaatst: 30 januari 2019 Geplaatst: 30 januari 2019 Na jaren van afwezigheid keert Loeki de Leeuw vanavond terug op televisie. Het gaat voorlopig om een eenmalige actie van de STER die vanavond voor het Journaal van acht uur op NPO 1 zal worden uitgezonden. Hierbij wordt een nog nooit eerder vertoond filmpje vertoont.
drz Geplaatst: 30 januari 2019 Geplaatst: 30 januari 2019 Er is een periode geweest dat Loekie geanimeerd werd weergegeven, zou dat nu ook het geval zijn, of is het de pop die frame voor frame werd opgenomen? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Tonskidutch Geplaatst: 30 januari 2019 Geplaatst: 30 januari 2019 weer zo'n nostalgische terugblik in de tijd dat men nog geld spendeerde aan kijkers die de ster volgeden ipv aftroggellen maar het is leuk voor de kiddies aschjemennou The Beat Is Rhythm Club des Belugas
alleyoop Geplaatst: 31 januari 2019 Geplaatst: 31 januari 2019 Nog voor er kabel was herinner ik me als kind de Mainzellmännchen van de ZDF werbung bij mistig weer, voor mij lijkt het of die er altijd al geweest zijn...
blitz10 Geplaatst: 1 februari 2019 Geplaatst: 1 februari 2019 wie weet waarmee ze in de toekomst nog meer met komen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen