Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Omdat ik altijd bij openatv heb gezeten, en deze nog geen MGcamd ondersteund voor mijn vu+duo 4K ben ik opzoek gegaan naar iets anders, en kwam ik bij Pur-E2 uit.

Deze ondersteund best veel, en is bijna of helemaal net zo uitgebreid met extra's als openatv.

De Nederlandse settingslijsten zien niet op een normale manier via de feeds te downloaden, maar is na wat puzzelen toch mogelijk.

Met de estuary skin lijkt het een beetje op kodi. Uiteraard zijn er ook andere skins te downloaden.

HIER te downloaden

1.png

2.PNG

3.PNG

4.PNG

5.PNG

6.PNG

7.PNG

8.PNG

9.PNG

10.PNG

lcd.PNG

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Geplaatst:

als het een image voor een VU+ betreft zou het wel aan te raden zijn dat er meer informatie gegeven wordt behalve een download adres en wat screenshots

wat voor build, kernel, versies, app's , plugins uit de feed,

bla bla

het is een image voor veel receivers, dan is het niet een puur VUplus topic

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

Dan verplaatsen de admins het maar naar het algemeen topic, als het hier niet thuis hoort.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

kan iemand mij helpen om de CD kaart werkt te krijgen.

op deze image met een uv+duo4k

met oscam

ik heb oscam er op zitten en hij werkt ook als ik de kaart in mijn andere tuner stop dan krijg ik beeld op mijn vu

maar ik wil de kaart graag in de vu plaatsen

thanks

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:
16 minuten geleden zei henkie73:

kan iemand mij helpen om de CD kaart werkt te krijgen.

op deze image met een uv+duo4k

met oscam

Ik denk dat de config files voor oscam in /etc/tuxbox/config ontbreken

Ga dit weekend de image testen evt dat je in de feed config files voor

oscam kan dowmloaden/installeren

Geplaatst:

het is al opgelost, ik had de verkeerde oscam gepakt 🙄

werkt nu goed.

purE2 ziet er wel mooi uit.

thanks

Geplaatst:

Ik draai al een aantal maanden met deze image. Ben er tevreden mee super stabiel en veel goede applicaties kijk maar eens op de site naar bijvoorbeeld de plug inn OLM.

p.s. het zijn dezelfde ontwikkelaars van het voormalige Power Board image dus geen "newbie's" op het satelliet gebeuren.

aangepast door ton68

oke thanks ik ga even kijken.

ik ben alleen aan het kijken wel (lcd)skin ik wil gaan gebruiken.

heb jij nog tips.

voor wat foto's

gr.

henk

aangepast door henkie73

Geplaatst:

Ziet er leuk uit op de Solo2. Moest alleen een aantal keer gokken voordat ik het wachtwoord goed had. Toen ervaren dat Samba apart geïnstalleerd moest worden. De vraag is alleen of het iets toevoegt, daar ben ik nog niet achter.

Geplaatst:

ftp wachtwoord is pure2

Geplaatst:

als er standaard fallback tuner inzit zou ik het ook wel eens durven proberen op mijn slave VU+ duo2. (geen remote stream hé)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ik heb het vanochtend even geprobeerd maar deze image maakt de bediening op mijn Ultimo 4K erg langzaam.

Daarom maar weer snel terug naar Openpli.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...