ben40 Geplaatst: 31 januari 2019 Geplaatst: 31 januari 2019 Hi, Ben me aan het oriënterenn op de aanschaf van een DiSEqC rotor, en wel van het type: Moteck SG 2500, (met metalen tandwielen!) U begrijpt het al; nergens te vinden. Vraag: bestaat dit merk niet meer, of is dit overgenomen? groet, Ben
bellejt Geplaatst: 31 januari 2019 Geplaatst: 31 januari 2019 bestaat nog en goed leverbaar.Google maar eens in nederland want links mogen hier niet.Zelfs niet via prive denk ik. Denk aan het schrijven van je kaartje in je box :) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ben40 Geplaatst: 31 januari 2019 Auteur Geplaatst: 31 januari 2019 Na Goochelen op Duitse fora, kom ik ineens de Jaeger SG 2500 tegen, maar heel minimaal. M.i. moet er dan toch sprake zijn geweest van een overname!
Sprietje Geplaatst: 31 januari 2019 Geplaatst: 31 januari 2019 Moteck is een flinke grote onderneming, zie: http://www.moteck.com/ Ik denk niet dat die is overgenomen. De verschillende modellen rotors staan gewoon op hun site: http://www.moteck.com/ProductDetail.aspx?CategoryType=A&CategoryId=13&ProductId=293 Klik "Technische informatie" aan.
ben40 Geplaatst: 31 januari 2019 Auteur Geplaatst: 31 januari 2019 Een goede avond Sprietje, heb ik gedaan.. Blijft toch de vraag: waar komt de combi-naam Jaeger / Moteck dan vandaan? Je zult je misschien afvragen: waar maakt hij zich druk om, maar dit intrigeert mij eenmaal. groet, ben40.
Sprietje Geplaatst: 31 januari 2019 Geplaatst: 31 januari 2019 Moteck is de fabrikant van de rotors. Moteck heeft slechts 2 actuaters in hun programma zitten. Jeager is een fabrikant en importeur. Ze hebben een groot assortiment actuaters. Waarschijnlijk verkopen ze de Moteck onder hun eigen naam om op deze manier een compleet assortiment te kunnen leveren. Ze zijn ook niet voor niets importeur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen