Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Naar aanleiding wat ik hier (bedankt alias haha!) in het VU+ gedeelte van dit forum heb gelezen en de goede kritieken en ik vind dat nieuwe imagebouwers een kans moeten krijgen dit topic

Er bestaan namelijk images voor meer merken als VU+,zie deze pagina.

Binnenkort maar eens testen op mijn ZGemmaH2H.

Helaas geen image voor mijn Mutant 2400,maar gelukkig wel voor de AX quadbox HD2400,waardoor deze ook zal werken op de Mut@nt.

Voor afbeeldingen zie het in de eerste regel genoemde topic.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

• Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ziet er fraai uit, lijkt een beetje (met de screenshots) op de kodi navigatie...

ik heb de hd51, ik zou hem dus kunnen installeren, al wacht ik liever nog even

bedankt voor de tip :)

T90, Mutant HD 51

Geplaatst:

De DM8000 image is niet te laden. Als je 'Doel opslaan als..' kiest, komt er een .html wat niets doet. Klik je er gewoon op, word je scherm gevuld met het binaire bestand...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

in firefox werkt het hier nochtans wel.Linker muisknop op bestand klikken en de vraag komt om het bestand op te slaan en doet dit netjes.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

geprobeerd en valt voor mij sterk tegen.Alles moet nog geinstalleerd worden en uit de feeds gehaald.Kwa taal is het ook een mengelmoes.Blijf rustig bij mijn complete openvix voor de duo2.

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst:
22 uur geleden zei bellejt:

geprobeerd en valt voor mij sterk tegen.Alles moet nog geinstalleerd worden en uit de feeds gehaald.Kwa taal is het ook een mengelmoes.Blijf rustig bij mijn complete openvix voor de duo2.

mengelmoes is inderdaad een beetje irritant, er zullen wel wat kleine bugs inzitten.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

vind dat in het nederlands 50 % duits toch een groot probleem is.Ook enkel remote fallback tuner te installeren en  te gebruiken.In vix kies ik gewoon fallback tuner en ipadres en kan identieke zenderlijst opladen naar beide boxen.Een goed initiatief met nog veel werk aan.

Geplaatst: (aangepast)

Je moet bij het installeren wel even Nederlands kiezen want er staat toch echt niets in het Duits als je de juiste taal kiest. Ik zou deze ontwikkelaars ook geen initiatief nemers willen noemen daarmee doe je ze te kort kort het zijn de ontwikkelaars van Power Board image dus geen "kwajongens" daarbij vindt ik het ook beter dat je plug inn"s uit de feed haalt i.p.v. een image vol gaan stouwen met zaken die je niet gebruikt bij o.a. PLI moet je ook de feeds benaderen niet meer dan logisch zou ik zeggen.

aangepast door ton68
Geplaatst:

Met 4 laptops geprobeerd, Win10, Win7. IE11, IE9, Chrome... Niet te downloaden. Detail: de images met blauwe map ikoon ervoor downloaden prima. De images met text ikoon ervoor zijn bij mij NIET te downloaden. Krijg alleen binaire prut op het scherm,,

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

Geplaatst:
2 uur geleden zei Mimisiku:

Met 4 laptops geprobeerd, Win10, Win7. IE11, IE9, Chrome... Niet te downloaden. Detail: de images met blauwe map ikoon ervoor downloaden prima. De images met text ikoon ervoor zijn bij mij NIET te downloaden. Krijg alleen binaire prut op het scherm,,

Probeer eens in je browser de binaire prut op te slaan.

Hier met Firefox gaat het gewoon goed.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:

Ondersteunt PurE2 ook OScam en picons? En zijn die uit de feed van PurE2 direct te downloaden? Wil hem best een kans geven, maar de DM8000 is hier de hoofdbox en verdeelt de 3 kaarten naar de rest van de ontvangers... Ik heb uiteraard een backup van de huidige instellingen (volledige flash) dus ik kan zo terug...

Geplaatst:

Net even geïnstalleerd op de DM8000. Toch wel een aanpassing. OScam geïnstalleerd, config naar /etc/tuxbox/config. Picons lukt niet (geen idee waar ze naartoe moeten). Wat me het meeste problemen geeft is de Samba. Die vind ik niet.. Ook niet in de packages...

Geplaatst:

OScam start ook niet.. Config staat toch echt in /etc/tuxbox/config

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen