Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik maak sinds een paar dagen wat vreemds mee  met mijn vu +ultimo4k ?  Ik kon  voorheen altijd alles  zien wat ik op genomen had

nooit geen problemen gehad als ik nu wat opgenomen heb is het wel net dat hij opgenomen heeft maar zie dan

in de lijst wat ik op genomen heb een slot te staan er achter in de lijst  en das niet zo het probleem maar wel dat het beeld

dan zwart blijft wat is er gebeurd terwijl ik heb niks veranderd hier heel raar maar wel lastig ik heb als image vti op deze ontvanger !

Wat ik voorheen opgenomen had kan ik trouwens nog steeds afspelen ! Wat vrij te ontvangen is neemt hij trouwens wel goed op

geeft geen problemen waarom kan ik wat gecodeerd is nu ineens niet meer opnemen heeft Tvvlaanderen wijzigingen door gevoerd ?

aangepast door Dabliefhebber

• Moderator
Geplaatst:

Het lijkt erop dat je programma's gecodeerd opneemt.

Gebruik je een kaart in je ontvanger en een softcam?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)
15 minuten geleden zei ceesv:

Het lijkt erop dat je programma's gecodeerd opneemt.

Gebruik je een kaart in je ontvanger en een softcam?

Ja dat klopt maar ik heb dit probleem nooit gehad ik vind  dit raar ?

aangepast door Dabliefhebber
  • Moderator
Geplaatst:

Staan opnames in het menu als ":"?

2e mogelijkheid is dat een van de antennekabels niet meer werkt en je zonder het te merken een "single tuner" ontvanger hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 minuut geleden zei ceesv:

Staan opnames in het menu als ":Een opname heeft altijd voorrang"?

2e mogelijkheid is dat een van de antennekabels niet meer werkt en je zonder het te merken een "single tuner" ontvanger hebt.

hoe en waar kan ik dit controleren dan ?

• Moderator
Geplaatst:

In het menu instellingen-diversen

Geplaatst:
2 minuten geleden zei ceesv:

In het menu instellingen-diversen

sorry menu instellingen kom ik wel tegen maar geen diversen ?

1 minuut geleden zei Dabliefhebber:

sorry menu instellingen kom ik wel tegen maar geen diversen ?

oke gevonden staat  Een opname  heeft altijd voorrang en dat staat op ja

• Moderator
Geplaatst:

Dat is in de webif,

Op de ontvanger zelf is het menu - instellingen - systeem - diversen - 2 e regel, een opname heeft altijd voorrang

Geplaatst:

hoe controleer ik dat andere dan ?

Zojuist zei ceesv:

Dat is in de webif,

Op de ontvanger zelf is het menu - instellingen - systeem - diversen - 2 e regel, een opname heeft altijd voorrang

dat had ik gevonden en staat wel goed !

• Moderator
Geplaatst:

Dan zal je nu moeten testen of je op 2 tuners onafhankelijk ontvangst hebt.

• Moderator
Geplaatst:

door om en om een antennekabel los te nemen en te kijken of je dan nog ontvangst hebt.

Wel eerst de ontvanger spanningsloos maken om kortsluiting te voorkomen.

Geplaatst:
12 minuten geleden zei ceesv:

door om en om een antennekabel los te nemen en te kijken of je dan nog ontvangst hebt.

Wel eerst de ontvanger spanningsloos maken om kortsluiting te voorkomen.

dat heb ik gedaan onderste aansluiting geeft geen signaal bovenste wel allebei de kabels erin gehad om alles

uit te sluiten is mijn  tuner defect ?

• Moderator
Geplaatst:

Draai de kabels eens om, onderste kabel boven, bovenste kabel beneden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...