Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:

IK heb afgelopen week op een LG serie 8 de Canaldigitaal app geladen, en die werkt gewoon.

Ik moest daarvoor wel de regio waarin het toestel zich bevind veranderen naar Nederland.

In de oorspronkelijke setting stond de tv "opgesteld" in een ander land, wanneer je dan in de LG app store van het toestel kijkt komt de Canaldigitaal app niet voor.

Na het toestel op opstelplaats Nederland geprogrammeerd te hebben stond de app in de store en was hij zonder problemen te installeren.

 

Dit alles in een buitenland, met een buitenlandse internet aansluiting.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.


Geplaatst:
18 uur geleden zei Penthe:

Klopt niets van, je kunt gewoon je sat abonnement opzeggen en daarna een nieuw abonnement nemen op Vol of Bomvol. Die gene aan de telefoon snap er niets van of zat te slapen.

Denk dat je het mis heb zelf geprobeerd op andere naam en adres maar zelfde rek nr was niet mogelijk moest 6 maanden wachten voor ik bomvol kon afsluiten zeer klant onvriendelijk 

 

Geplaatst:

Deze club is zeer vriendellijk als men een abo afsluit maar zodra men er af wilt heb niks anders als gezeik.

 

Ik spreek uit ervaring, daarom bedenk je eerst zes maal voordat je ermee in zee gaat.

Geplaatst: (aangepast)

Op een ander rekeningnummer gaat wel. Hier op naam van de partner, zelfde adres en haar rekeningnummer al geabonneerd op de app voordat ik belde om BasisHD op te zeggen. Op mijn Samsung TV werkt de app ook, al gaat dat soms niet zo goed met overschakelen naar een andere zender.....

aangepast door carlo666
Geplaatst:

kreeg net weer een bericht van cd als antwoord van iemand die precies hetzelfde zei als cees v dat het niet werkte wat hij voorstelde ik weet het niet meer 

  • Moderator
Geplaatst:

Voor de duidelijkheid:

Ik heb gezegd, dat wanneer je de tv in het menu zo instelt dat het een Nederlandse tv is, het in het buitenland wel werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...