Ga naar inhoud


Teveel illegale streams: betaalzender stopt met legaal aanbieden Formule 1


Sprietje

Aanbevolen berichten


Het stuk is nogal onduidelijk geschreven, wie is FOM nou weer.    Liberty Media exploiteert Ziggo Sport1 en hier zal de formule 1 gewoon te zien blijven, niks aan de hand dus.    En wat er in het midden oosten speelt boeit niet!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gewoon legaal op A1 satelliet te ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft helemaal niks te maken met Liberty Global, dus Ziggo. Ik snap dus niet waarom dit een tegenvaller voor hun zou zijn.
Het gaat om het illegale gebruik via het platform BeOutQ.
https://beoutq.tv/
https://www.youtube.com/watch?v=A3BGNk7IhYs
https://www.beinmediagroup.com/article/beoutq-exposed-industrial-scale-theft-of-global-sports-and-entertainment-publicly-revealed/

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2019 om 18:47 zei ceesv:

Gewoon legaal op A1 satelliet te ontvangen.

Heb je daar info over, eventueel via PM?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan in Nederland in de meeste sat winkels een kaart met HD+ CI module kopen.

RTL UHD zendt elke F1 wedstrijd live uit in UHD.

Je kan ook in de meeste TV winkels over de grens die kaart+ CI module ophalen.

Adres opgeven is niet nodig.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge, dat wist ik niet. Het lijkt mij wel een leuke aanvulling voor het F1 feest aankomend seizoen! 👍

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-2-2019 om 19:42 zei ceesv:

Je kan in Nederland in de meeste sat winkels een kaart met HD+ CI module kopen.

RTL UHD zendt elke F1 wedstrijd live uit in UHD.

Je kan ook in de meeste TV winkels over de grens die kaart+ CI module ophalen.

Adres opgeven is niet nodig.

 

 

Hey Keesv.. Ik zie die zwarte kaart voor 89 euro te koop... Zonder module.. Vind 't erg interessant maar is er ook een module voor nodig? Ja toch? 

Ik had voorheen open ontvangers met openpli erop maar die heb ik niet meer. 

De schotel hangt er nog wel en de bekabeling ligt er ook nog. 

Moet je hiervoor een linuxbox hebben of volstaat een gewone box met CI slot? 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt een CI module nodig, die bij mij prima werkt in de Vu+ solo UHD.

De prijs voor het CI module + kaart met een halfjaar beeld bedraagt ongeveer 70 Euro

Je kan de kaart eenvoudig verlengen door een vrijschakel code voucher (on line) te kopen voor bijvoorbeeld een extra jaar, waar je ongeveer € 70 kwijt bent.

Je reactiveert je kaart dan online met je kaartnummer en de voucher code.

 

Op mijn OLED scherm is het een feest om de UHD beelden van de F1 te bekijken.

Zowel de kwalificaties op zaterdag, als de wedstrijden op zondag zijn in UHD te ontvangen.

 

Verder schakelt de kaart/module de private HD zenders vrij.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...