sattv4iedereen Geplaatst: 11 februari 2019 Geplaatst: 11 februari 2019 Hi, ik heb zo'n chinees goedkoop mobiele projector. iets dat ik niet alledaags gebruik, maar af en toe. Ondanks een demo filmpje waar ze een chromecast tonen, moest ik tot conclusie komen, dat mijn chromecast niet werkte. Nader onderzoek, deed me uitkomen, dat mijn goedkope mobiele projector geen HDCP ondersteund. Niet echt een probleem, maar blijkbaar moet men goed opletten en kijken bij de specificaties. Zijn er nog mensen die deze ervaringen hebben? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
jeevanhoof Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Het is toch de cromecast die DHCP moet ondersteunen, niet je projector. Of heeft je projector ook een netwerkaansluiting? Je cromecast zit toch in een HDMI poort en wordt apart gevoed met 5 V. Trouwens DHCP heb je niet echt nodig, je kan toch ook met een vast IP-adres werken. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Pionewbie Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Het gaat niet over DHCP, maar over contentbeveiliging HDCP. HDCP kan vaak geblokkeerd / omzeilt worden door een HDMI splitter die HDCP ondersteuning heeft.
jeevanhoof Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Oei, Slecht gelezen, 😣 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen