Ga naar inhoud


Formule 1 in 2019


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op 8-4-2019 om 22:48 zei ceesv:

Ik zou voor Assen gaan!

dat is te ver voor de Bloemendaalse bobo's die lopend naar circuit kunnen

 

als ze het strand vanaf de Hoek van Holland tot aan IJmuiden asfalteren dan is het verkeersprobleem ook meteen opgelost en hebben de badgasten ook minder zand tussen de bilnaad en kunnen makkelijk hun auto parkeren

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe verhoud het aantal verwachte bezoekers zich ten opzichte van het aantal badgasten op een mooie zomerse weekenddag?
Veel liefhebbers zullen er meerdere dagen voor uitrekken en kunnen gebruik maken van campings rond het circuit.  Wie wat luxer wilt overnachten heeft in de wijde omgeving volop keuze. Een NS station ligt op een paar minuten lopen gratis vervoer in combinatie van een entree help een hoop. Zorg dat niet iedereen direct aan het eind vd wedstrijd weg gaat, dat kan eenvoudig daar een aansluitend evenement net als we kennen van Mexico. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
26 minuten geleden zei borsjea:

Een NS station ligt op een paar minuten lopen

Dat wordt nog een dingetje, meer als 4 treinen per uur a 1.500 personen laten zich niet vervoeren over het spoor.

Die railcapaciteit zou maximaal 12 treinen per uur aankunnen, alleen smelt dan de bovenleiding.

Er is pas geleden een test geweest, alle stoppen sloegen door in het onderstation.

 

Verder lopen er 2 toegangswegen naar Zandvoort, de N201 en de N202, die staan op een zomerse stranddag al hartstikke vast.

 

Er zal veel geld nodig zijn om daar wat te verbeteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat ze de begroting niet sluitend gekregen hebben.

Ik meen dat er een bedrag van rond 20 Miljoen Euro of meer aan de Fia betaald moet worden om als gastheer vaneen F1 weekeinde te mogen fungeren.

 

en wanneer je dat niet terug verdient, houdt het vanzelf op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dol op autoracen en dus ook op F1, maar ik vind dat echt dat F1 niet thuis hoort in ons veel te volle, overbelaste landje en zeker niet in Zandvoort, waar het volgens mij echt een gekkenhuis gaat worden.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn genoeg overvolle (en nog meer dan Nederland) landen waar de F1 al lang te gast is, dat is het probleem niet, het echte probleem is de "Afzeik" Mentaliteit, van zo gauw er iets op komst is dat de middelmaat gaat overstijgen begint het afkraken, het lijkt er op dat dit met de geboorte wordt meegegeven, andere landen zijn meteen positief en ondersteunen ten volle dergelijke evenementen en plaatselijke helden.

 

Een Mentaliteits-wijziging dringt zich dus op.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees schreef
Die railcapaciteit zou maximaal 12 treinen per uur aankunnen, alleen smelt dan de bovenleiding. Er is pas geleden een test geweest, alle stoppen sloegen door in het onderstation.

 

Waarom gebruiken ze dan tijdens die dagen geen diesellocs?
Om het nog aantrekkelijker te maken om niet met de auto maar met openbaar vervoer te komen zouden ze een paar stoomlocs in moeten zetten. :P

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt natuurlijk wel locs en wagons nodig om die in te zetten.

Dit betwijfel ik kan me nog herinneren dat de NS oude afgedankte wagons uit

Duitsland haalde om dat de NS veel te weinig had.

Maar even realistisch in het weekend is geen woon/werk verkeer dus transport capaciteit

ligt onbenut ,die capaciteit die vrij is voldoet om die paar duizend mensen naar de kust

te brengen.

Parkeer plaatsen buiten de kom maken en shuttle bussen inzetten.

Denk dat de bestuurders dit ook wel weten en geen advies van sat4all leden nodig hebben

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het weekend kan het soms gigantisch druk zijn, weliswaar zonder veel vrachtauto's maar met extra dagjesmensen. Maar goed, die zullen die dagen mogelijk niet naar Zandvoort aan Zee gaan, behalve degenen die niets in de gaten hebben of beslist op visite moeten vanwege verjaardagen en de sensatiezoekers.

Ik ben benieuwd naar de chaos, want die komt zeker..😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel allemaal afgedankte zooi op dat circuit Zandvoort. Een hoop werk nog om er iets van te maken, zodat je internationaal niet uitgelachen wordt. 

 

Nog erger is de lay-out,  veel te mickey mouse voor huidige F1. Lijk op de Hungaroring, daar heb je ook races zonder enige spanning.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei minplus:

In het weekend kan het soms gigantisch druk zijn, weliswaar zonder veel vrachtauto's maar met extra dagjesmensen. Maar goed, die zullen die dagen mogelijk niet naar Zandvoort aan Zee gaan, behalve degenen die niets in de gaten hebben of beslist op visite moeten vanwege verjaardagen en de sensatiezoekers.

Ik ben benieuwd naar de chaos, want die komt zeker..😁

De burgemeester had de oplossing: Laten alle bezoekers met de fiets komen.

En Jan Lammers gaat regelen dat de NS grotere treinen laat rijden, en dan maar gelijk het hele jaar door.

Mooie Nederlandse (naïeve) oplossingen dus.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...